• bäbistokig

Ni som haft utåtputande navel under graviditeten....Gick den tillbaka efter förlossningen?

Å om den gjorde det, Hur lång tid tog det i så fall???

Min e jätteful, tycker den e ser lite snuskig ut. Hoppas den går tillbaka.

~Stolt Mamma till Leah 20/8-06~
  • Svar på tråden Ni som haft utåtputande navel under graviditeten....Gick den tillbaka efter förlossningen?
  • Hannah76

Japp min gjorde det. Kom inte ihåg när,men ganska snart efter förlossningen. Jag har ogravid en djup navel, o det blev den efter fölossningen oxå. Nu är jag gravid igen, men jag antar att den går tillbaka även denna gång.

• Crazy Baby

Min lilla navel pluppade ut och efter förlossningen så blev den normal igen!

• Tiiina86

ja har en "innåt navel" å i slutet utav graviditeten så började den stå ut men den är som förut nu, min dotter är 3år nu så kommer itne ihåg hur lång tid det tog innan den vart "!innåt" igen men tror den blir d så fort magen börjar krympa ihop igen:)

• jossefina

Den går tillbaka
    Har haft en riktig prinskorvsnavel båda graviditeterna, men sådär efteråt tycker jag nästan den sitter djupare in än före.

• Naijna

Min med, men den va stor naveln efter förlossningen.. men det rättade till sig det med :)

• ZaZi

Min har antagit ny form efter förlossning o graviditet. Det blir nog aldrig sitt gamla fina jag igen :(
    Putar fortfarande (tösen är 16mån) och jag har ingen förhoppning om att det ska rätta till sig längre...

• NattravN

Min ploppade inte ut som tur var-jag har navelfobi och hade klippt av den om den hade försökt med nåt dylikt...

• NovaAlexandra

Min pluppade ut men nu är den normal igen.

/mamma till världens bästa Sanna
  • getingmidja

Under mina 2 första graviditeter ploppade naveln ut, men efter förlossningarna försvann den lika snabbt in igen...efterlämnade en degklump till mage.
    Nu, drygt 2 veckor efter min 3:e förlossning, är min mage inte alls slapp och degig som tidigare samt att naveln står rakt ut.

• bäbistokig

Min mage e hyffsat platt å naveln e utåtvänd...tror ni att den kommer att bli till sitt vanliga jag??

~Stolt Mamma till Leah 20/8-06~
  • Charlie74

Även jag har haft utåtstående navel vid båda graviditeterna (syntes tom genom kläderna). Den gick tillbaks direkt efter förlossningarna. Navelgropen blev dock större efter graviditeterna (samt brösten hängigare, midjan bredare, brösten känns som en påse m vatten, bristningar). Det är priset man får betala för att få sina underbara gullungar. Det priset är definitivt INTE för högt.

• MiniPyret

Med min första gjorde den det.
    Nu 23 dagar efter förlossningen ser den lite halv konstig ut!

• Stiina

Min navel pluppade ut. Den gick tillbaka igen, men hela min mage ser helt hysterisk ut. Jag fick så otroligt mycket bristningar under båda graviditeterna så naveln är det minsta problemet. Men har man haft en 4 kilos bebis och en 5 kilos bebis i magen så lär det väl synas

• Neko

Den gick tillbaka :) Minns inte exakt när, men efter 2 v var min mage i princip som före jag blev gravid så då hade den ju gått in iaf :)

Svar på tråden Ni som haft utåtputande navel under graviditeten....Gick den tillbaka efter förlossningen?