Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Clis

Fadder via Barnfonden.se

Tjo!
    Anmälde mig just till Barnfonden.se att jag vill bli fadder!
    Läste på deras hemsida, och allt låter väldigt bra!
    Men lite skeptisk som jag alltid är vid såna här tillfällen,
    så undrar jag om det är någon som kan prata gott om verksamheten?

Oh..blir alldeles pirrig av att veta att information om mitt
    blivande fadderbarn dimper ner i brevluckan om ca 3 veckor!

Härligt att kunna hjälpa någon annan för en sån liten slant som 200 kr/mån.
    Clis v.33
  • Svar på tråden Fadder via Barnfonden.se
  • Clis
    Är det ingen som har någi erfarenheter av Barnfonden?
    Clis v.33
  • marie68

Jag har ett fadderbarn från indien genom barnfonden och tycker det fungerar bra. Jag får kort på barnet en gång om året + en redovisning om hur allt fungerar.
    Jag har även brevkontakt med mamman, tycker att det fungerar bra och kan rekomendera dem
    Lycka till

• Sunnyflower

Har ett fadderbarn från Kenya. Tycker att det fungerar bra och jätteroligt när breven kommer i brevlådan. Mitt fadderbarn är 10 år så hon skriver och ritar väldigt mycket själv. Lycka till!

• bananapeach1995

Precis som Sunnyflower så skriver "mitt" barn till mig, och ritar. Hon ska ha stor fest i december (fyller 15 o bor i Mexico =stor dag) och hon skrev sist att hon önskar jag kunde vara med. Det skulle jag oxå vilja... Grattis till att du "blivit med" fadderbarn o välkommen till gänget!

• Araña

Jag har också från Mexico. Har dessutom praktiserat en vecka på Barnfonden och är nöjd med allt hitintills. Har haft fadderbarn genom dem sedan -98, mesta delen från Afrika.

• pyttanopysen

Jag hat två från barnfonden. Pojke från Guatemala och flicka från Gambia. Funkar jättebra. Vi skriver till varandra.

• Kallista

Jag har också ett fadderbarn via barnfonden och jag tycker det funkar mycket bra. Jag får en rapport en gång per år både om vad som hänt barnet och vad som gjorts i projektet (byn/området) där hon bor.

Svar på tråden Fadder via Barnfonden.se