• barasara

Är du rädd för den enögda ormen?

Sitter precis här och tittar på Runaway Bride med Julia Roberts och Richard Gere. Och då måste jag ju bara fråga er...

(Om ni inte har sett filmen så kanske ni inte förstår, det är farmorn(?) som säger att huvudrollsinnehavaren är rädd för den enögda ormen och att det är därför hon aldrig har genomfört ett bröllop, hehe)

Stolt mamma till Delia 060131
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du rädd för den enögda ormen?
  • Vix

Kanske lite Sitter också och ser på filmen. Undrar om de ska "tjata ihjäl" den som Pretty Woman

• barasara

Men man kan väl inte tjata ihjäl Pretty Woman heller...jag ÄLSKAR den filmen...men tycker dock inte Runaway Bride är lika bra.

• Vix

Nä håller med, men inte min gubbe som blir less att jag ska se den varje gång den är på tv:n Har t.o.m. den på DVD den förlängda versionen.

• barasara

Haha Jag med!!!

• dragonskin

Definitivt inte - är för "gammal" för det! Flört Jag själv har väl sett Pretty Woman några gånger och ser den gärna igen! "Askungen" kommer alltid vara en klassiker. Glad Runaway Bride har jag sett två gånger - och det räcker! Fundersam

Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.
  • AmBeZa
    Vix skrev 2006-09-02 22:22:05 följande:
    Nä håller med, men inte min gubbe som blir less att jag ska se den varje gång den är på tv:n Har t.o.m. den på DVD den förlängda versionen.
    Jag har "Pretty woman" inspelad på två band, på en köpvideo och den förlängda versionen på DVD!! Kan inte heller bli trött på den!! Fast sambon blir less precis som din!!
  • mye

jag tycker de är fula och lite läskiga..min killes har jag "lärt mig att leva med" men inte fan är det en vacker syn...utom när den är ståndaktig och jag är på humör;)

• Svallin

HAHA! Man skrattar lika mycket varje gång man hör mormor säga det där! Cool

om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • dragonskin
    mye skrev 2006-09-02 22:27:25 följande:
    jag tycker de är fula och lite läskiga..min killes har jag "lärt mig att leva med" men inte fan är det en vacker syn...utom när den är ståndaktig och jag är på humör;)
    HA HA... Den var bra!
    Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.
  • mye

plutten..jo men det är sant..om jag fick välja att ha 100 bilder på murvar eller en bild på en pitt hade jag nog valt de 100!!

• Helene OSV

Ja [7] [13,73%] Nej [37] [72,55%] Kanske lite [7] [13,73%]

Det såg ju lite lustigt ut just i denna tråd!!

• Tulip

Nej, jag är inte rädd alls - jag tämde tom en i morse.

What do you know for sure?
  • A med A och R

Hahaha...nä...det är värre med spottkobran....*asg*...

• Piri

Nej! Förhoppningsvis bidrar den med en bebis!

• Vix

Ikväll är det PRETTY WOMAN Skrattande hihi gubben kommer att bli tokig

♡Mamma älskar dig Hampus♡
Svar på tråden Är du rädd för den enögda ormen?