Svarta Madam
Ok. Detta är sjukt, och dom som inte tar detta på allvar kan ju sluta läsa, vill inte ha några dumma svar, för detta är något som har hänt.
För er som inte vet vem Svarta Madam är, så har jag hört många storyn om henne, man säger en ramsa på en toalett, skvätter vatten tre gånger mot spgel och toaletten och släcker och väntar.
jag gjorde detta när jag gick i fyran (tog studenten för 4 år sedan) så jag va inte så gammal. Jag var på toan med 5 andra tjejer varav den ena va min bästa vän. Vi kollade allt. Dörren gick lätt att öppna, ingen visste var vi va (man fick inte vara inne på rasten) o sen va det dags. Efter en väldigt liten stund fick jag se det som sas skulle ses. Svarta Madam. I Kappa med luva, ögon och händer rusande över mig.
(Ryser just nu)
Det som hände va att dörren låste sig, jag va den som stog vid den, ingen kunde komma förbi mig då toan va smal o liten, och tillslut sparkade o skrek jag. allt blev svart. vaknade på golvet utanför toan. några som undrade var vi va hade hört mig o tjejerna där inne och försökt öppna dörren, men det gick inte, jag va den som skrek mest, men jag svimmade i famnen på min kompis och dom lyckades tillslut rycka upp dörren. där var stora märken på dörren efter mina sparkar, och lärarna blev sura o sa jag fick skylla mig själv. än i dag har jag svårt med detta att sitta på toa själv o jag gjorde misstaget att lyssna på ett av inläggen här...
vissa skrattar åt mig pga detta, dom resonerar som en klok kille gjorde till mig...
"Ögonen du såg va de ögonen du tittade på innan du släckte, vattnet rann ner på spegeln o fick de att se ut som om de rörde sig"
Men hur kan jag då sett allt annat? hur kan jag fortfarande känna mig jagad efter så många år? Jag vågar sällan titta mig själv i spegeln dpå jag är rädd för detta, men många ggr kan jag "koppla" bort det.
Oturen va framme när jag efter ca 1 år vågade stänga toan o låsa, med mamma utanför, för att kissa, då gick proppen i den toan. lampor har gåt sönder när jag låser osv...
Tro vad ni vill, men rekomenderas att inte göra detta. För er som tror på spöken etc, ta detta på allvar. Jag har lidit sedan´dess.