• SexyDragon

Svarta Madam

Ok. Detta är sjukt, och dom som inte tar detta på allvar kan ju sluta läsa, vill inte ha några dumma svar, för detta är något som har hänt.

För er som inte vet vem Svarta Madam är, så har jag hört många storyn om henne, man säger en ramsa på en toalett, skvätter vatten tre gånger mot spgel och toaletten och släcker och väntar.
    jag gjorde detta när jag gick i fyran (tog studenten för 4 år sedan) så jag va inte så gammal. Jag var på toan med 5 andra tjejer varav den ena va min bästa vän. Vi kollade allt. Dörren gick lätt att öppna, ingen visste var vi va (man fick inte vara inne på rasten) o sen va det dags. Efter en väldigt liten stund fick jag se det som sas skulle ses. Svarta Madam. I Kappa med luva, ögon och händer rusande över mig.
    (Ryser just nu)
    Det som hände va att dörren låste sig, jag va den som stog vid den, ingen kunde komma förbi mig då toan va smal o liten, och tillslut sparkade o skrek jag. allt blev svart. vaknade på golvet utanför toan. några som undrade var vi va hade hört mig o tjejerna där inne och försökt öppna dörren, men det gick inte, jag va den som skrek mest, men jag svimmade i famnen på min kompis och dom lyckades tillslut rycka upp dörren. där var stora märken på dörren efter mina sparkar, och lärarna blev sura o sa jag fick skylla mig själv. än i dag har jag svårt med detta att sitta på toa själv o jag gjorde misstaget att lyssna på ett av inläggen här...

vissa skrattar åt mig pga detta, dom resonerar som en klok kille gjorde till mig...
    "Ögonen du såg va de ögonen du tittade på innan du släckte, vattnet rann ner på spegeln o fick de att se ut som om de rörde sig"

Men hur kan jag då sett allt annat? hur kan jag fortfarande känna mig jagad efter så många år? Jag vågar sällan titta mig själv i spegeln dpå jag är rädd för detta, men många ggr kan jag "koppla" bort det.

Oturen va framme när jag efter ca 1 år vågade stänga toan o låsa, med mamma utanför, för att kissa, då gick proppen i den toan. lampor har gåt sönder när jag låser osv...
    Tro vad ni vill, men rekomenderas att inte göra detta. För er som tror på spöken etc, ta detta på allvar. Jag har lidit sedan´dess.

• Svar på tråden Svarta Madam
  • killerant

Har du försökt att möta din skräck?
    Spöken och annat är ju inte farligt, det är ju bara en typ av kommunikation av en mycket frustrarad själ.

Ta stöd av någon och syna din skräck, peppa upp dig, fyll ditt bröst med luft och gå in och titta dig i spegeln igen, fast med upp backning av någon nära som du litar på...

Va störst och orädd va en gud!
    Vinn över din skräck, du kommar att känna dig som en gud efteråt trots att du måste gå igenom elden innan!

Förlåt om jag blev flummig?
    Ps är inte troende på nån gud förutom mig själv Ds

• SexyDragon

Hej. Jag har provat det faktiskt, vilket har lett till att jag klarar av att vara på toa mycket själv, men dock inte efter skräckfilmer o så.
    Har vänner som tror på mig o på spöken, har till o med försökt komunicera med spöken...
    Saken är den att min rädsla öppnar lätt upp mitt sinne för att få kontakt med spöken blev jag tillsagd en gång, och det är mycket möjligt, för mycket har hänt mig här i livet inom den fronten. givetvis försöker jag bemästra rädslan men kan inte alltid det, för jag svimmar nästan ibland av det...

• Ungmamma16

Svartamadam svartamadam svartamadam - kom fram..
    eller var det inte så?

• LillaLulla

jag hade ett par kompisar som försökte med det där, de blev båda så livrädda att de inte kunde sova ensamma den natten! Hu...

• LillaLulla

HelleGbg - jo, men att säga "candyman" sex gånger funkar inte. Det har jag nämligen testat

• Misstiq
    LillaLulla skrev 2006-10-06 13:23:02 följande:
    HelleGbg - jo, men att säga "candyman" sex gånger funkar inte. Det har jag nämligen testat
    Samma här...men de funkade inte för mig heller...
Svar på tråden Svarta Madam