• turia

finns det smart förvaring för dvd/cd skivor??

Efterlyser smart förvaring för dvd/cd ..
    som rymmer mycket..
    nått bra fr ikea??
    Tips mottages..

• Svar på tråden finns det smart förvaring för dvd/cd skivor??
  • Tesselessan

En killkompis till mig han samlar på skivor och har halva vardagsrummet fullt..
    Han har köpt Ikeas Billy bokhyllor dessa finns ju att köpa i olika färgen och olika storlekar.
    Du kan numera även köpa dörrar till dessa hyllor.Både i trä,glas så det blir som vitrin eller frostat glas med mönster på..Skitsnyggt.

• Tesselessan

En killkompis till mig han samlar på skivor och har halva vardagsrummet fullt..
    Han har köpt Ikeas Billy bokhyllor dessa finns ju att köpa i olika färgen och olika storlekar.
    Du kan numera även köpa dörrar till dessa hyllor.Både i trä,glas så det blir som vitrin eller frostat glas med mönster på..Skitsnyggt.

• turia

men helst ska de inte synas..

• Tesselessan

hmmmm...ja du vet jag inte riktigt..kanske sådanna där lådor på hjul man kan rull in under soffan..Eller så får det bli skåp. Eller köp ett jääääätte stort kistbord och släng ner det där.

Ännu bättre är att lägga in all musik i datorn och koppla ihop den med stereon och sälja alla skivor..

• Fjuppan

Vi köpte en snygg byrå på Ikea (tror just den sorten har utgått) som gick i ton med övriga färger i rummet. Den försvann lite just därför och svalde samtidigt runt 300 dvdfilmer. Precis så som jag ville ha det, tycker det är görfult med hyllrad efter hyllrad med dvdfilmer och cdskivor.

• Fjuppan

Vi köpte en snygg byrå på Ikea (tror just den sorten har utgått) som gick i ton med övriga färger i rummet. Den försvann lite just därför och svalde samtidigt runt 300 dvdfilmer. Precis så som jag ville ha det, tycker det är görfult med hyllrad efter hyllrad med dvdfilmer och cdskivor.

• turia

hehe nä det skulle inte karln gå med på

• turia

Jag har magiker vitrinskåp nu i björk o vita luckor. så det måste passa in till det oxå..
    kolla in i mitt galleri nu, vad tror ni om det fr ikea?

• Lila1

Jag har vita badrumsskåp från IKEA med dörrar i ek. Dom är h180*d20*b39.
    Vi har 3 st på rad och dom sväljer både CD- skicor och DVD- filmer. Perfekt storlek!
    Gillar inte heller när allt syns. Det ser så plottrigt ut då.

Svar på tråden finns det smart förvaring för dvd/cd skivor??