• gravid 21åring

4 missfall ge mig hopp

Är så nere just nu så det inte är sant har sen mars förra året gått igenom 4 missfall i v.12, v.7, v.5 och v.5 har inga barn sen innan och vill så gärna ha en liten är där någon som har gåt igenom så många missfall och sen fött ett friskt barn???

• Svar på tråden 4 missfall ge mig hopp
  • looby

hej!
    har själv haft 4 tidiga missfall,är precis klar med missfallsutredning och inga fel hittades.Läkaren som jag träffade bara ett par veckor sen sa att hon hade just läst en vetenskapligt studie som har visat att 82% kvinnor med 3 missfall sen lyckas att föda friska barn!
    Ger inte upp!!
    Har ni gjort nån utredning?

• gravid 21åring

Ja jag gjorde utredning efter tregje missfallet där det ända dom hitta var 2 polyper i min livmoder och dom har dom tatt bort så nu trodde jag det skulle gå bra...

• Kängu

Hej!
    Jag vet minst två personer på FL, (Kuben och Flisa1) som fått barn efter 5 resp 6 missfall. Jag fick barn efter 3 missfall, så det finns definitivt gott hopp, även om det kan kännas hopplöst.
    Lycka till

• Dollars matte

Inte jag, men min mamma har fått ett tiotal missfall genom åren. Men vi är 3 syskon nu, så hopp finns det absolut! Kämpa på, till slut måste det gå!

• gravid 21åring

Ja jag hoppas på att det gör det nån gång

• alilo

Hej!!! jag har gått igenom 5 missfall o gjort utredning utan att dom fann att något var fel......fick progesteron,sjukskrivning,täta vul i början av grav..samt prata av mig ang min oro..o den sjätte gången gick det vägen!!!! Alice är snart 2 o ett halvt år o ett riktigt litet MIRAKEL!!!! ge inte upp!!!

• majsunn

Jeg fikk missfall 5 ganger før jeg fikk jentene mine. Hadde mistet troen på å bli mamma men det gikk til slutt

• Crista

Jag känner så med dig! Vet exakt vad du går igenom. Jag hade fyra missfall, innan mitt mirakel kom. Min "cyberväninna" hade sju missfall innan hon födde en son. SÅ: här finns hopp! Jag önskar dig verkligen lycka till.

Svar på tråden 4 missfall ge mig hopp