• Elegantmachine

vilka använder/har använt GLISS total repair 19?

Jag har börjat använda Gliss total repair 19 shampoo och balsam och tycker det luktar sååååå gott.kan inte sluta snusa på mitt hår.
    det har blivit mycket mer glansigt och jag har märkt stooor skillnad på billiga och dyra hårprodukter.jag har väldigt torrt och frissigt hår, och redan efter en vecka ser jag att håret fått så mycket mer glans och är mycket blötare :P
    vad är er erfarenhet ?

• Svar på tråden vilka använder/har använt GLISS total repair 19?
  • dio

Jag använder också Gliss fast för färgat hår men jag vet inte om jag märker sån enorm skillnad. Men gott luktar det!

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • annibilly

jag använder oxå gliss..jättebra o luktar såååå gott..håret blir superlent

• annibilly

synd bara att det inte finns större flaskor. det går åt en flaska balsam typ på en vecka till mitt långa tjocka hår..

• Elegantmachine

jag har tjopckt hår, men shampoot är väldigt drygt.löddrar mycket.mitt hår är kanske 20 cm långt, kommer väl gå 2 flaskor vardera per månad

• Hannah76

Gliss är väl ett billigt shampoo? Tycker att det är helt ok, fast inte deras efterbehandlingar.
    Köpte Barnängens nya till mn dotter, den md aloe vera o yoghurt - den luktar jättegott o passade hennes hår.

• Elegantmachine

gliss är inte direkt ett billigt shampoo. jag gav 24 kr flaskan på willys, annars kostar det runt 30 på hm o sånt

• annibilly

ja gliss e inte dyrt..det e rätt billigt..men bra ändå. jaha ja mitt hår är väl 80 cm långt..om inte mer..supertjockt..så en halv flaska balsam varje gång jag tvättar det..

• Elegantmachine

men jag tycker inte det räknas til de billigare, som wella, herbal essenses och sånt.tycker schwarzkopf har bra produkter

• Hannah76

Det tycker jag är billigt, det är ju vad shampoon i butik kostar. Dyrare shampoon räknar jag som salongs-shampoon.

• Karpet

Jag använder det ibland, tycker också att det blir bra på mitt hår.

Och jo, det är ett billigt schampoo, inte direkt ett frisörschampoo, men för mig som inte har speciellt svårskött hår så funkar det utmärkt.

• Elegantmachine

jo, men jag vill inte köpa shampoo som kostar 150 spänn.

• Indianica

25 kr var ju jättebilligt. Mitt kostar 150 kr och det tycker jag var billigt Men jag vill inte ha sikikoner och sk*t i mitt hår, det sliter på håret i slutändan.

• Elegantmachine

finns det silikon i gliss?

• Indianica

Ingen aning, men det gör de flesta billiga schampoon. Och dyra. ASkillnaden är att de billiga silikonerna "dödar" hårstået eftersom de ligger kvar som en hinna som byggs upp och inte sköljs ur med schamponeringen medan de dyrare siliknerna går att tvätta bort. Har d billiga silikoner i schampoot kommer ditt hår bli matt om ett tag, så det visar sig väl...

• Gabriiella

Jag använder Gliss silk schampoo och Gliss total repair 19 balsam.. Tycker dom är jätte bra, men får dock fortare fett hår än med andra schampon.. tyvärr :(

Svar på tråden vilka använder/har använt GLISS total repair 19?