• Anonym

Stor finne?!

Har en stor finne eller en liten knuta vid insidan av yttre blygdläppen, så jäkla öm!

Någon som har haft det. Går ju inte att trycka ut något. Försvinner det av sig själv? Eller vad kan man göra för att det ska  försvinna fortare?

Öm i hela musen

• Svar på tråden Stor finne?!
  • Anonym

har du fött barn nyss så dom var tvugna att sy?

hade det och det visade sig vara ett stygn som satt kvar

• Anonym

Nej det är ju över 1 år sedan jag födde barn, INGEN annan?

• Anonym

Det går bort, men gör vääääldigt ont under tiden. Jag hade en för ett tag sen men den klarade jag av att klämma ut, det gör himlans ont och bäst är om man kan få hjälp av en okänslig sambo...

• Anonym

Jag har sådana ibland. Typ som finnar. Dom försvinner av sig själv, fast jag kan inte låta bli att sticka hål på dom. Då gör det inte lika ont längre. Vet att man inte borde göra så men kan som sagt inte låta bli.

/A

• Anonym

HEHE, vet inte om jag lämnar över den uppgiften till sambon...
    Får kanske testa sticka själv. Med en nål eller, aj fy fan vad det måste göra ont!!!

• Anonym

Ta en nål med tunn spets så gör det inte lika ont. Man måste dock klämma på den lite då man sticker. Oftast kan man se mitten (poren) på finnen och där sticker man. Lycka till.

/ A

• Minxy

Innom hudvården kallar dom sådana innåtvända finnar för "finncystor". Man kan ju känna att det är någonting stort och hårt under huden som ömmar om man tar där. Jag får sådana i ansiktet ibland - det är INTE bekvämt eller klädsamt kan jag säga! Det bästa är att låta dom vara - det säger iaf hudläkare. tror att det gäller vart på kroppen dom än sitter.

• Anonym

Okej, TACK!

Får sticka hål om jag törs eller bara att vänta ut den jä*len
    Gör ju svinont när man ska torka sig efter toabesök. Får hålla mig in i det längsta

• Anonym

Min sambo hade en sån i rumpan... Han åkte till VC tre dagar i rad och tömde den. Fick pencillin med.

• Anonym

låter ju hemskt, vill inte gå till VC

Ska gå och sticka den nu

• Anonym

Åh, så spännande! Lycka till & du får väl berätta hur det gick sen!

• Anonym

Jag får det ibland. Fast har bara fått det en gång i musen. Resten har jag fått precis vid ljumsken typ. Och någon gång på skinkan också Jag brukar gå och "reta" dom små jävlarna. Då går det snabbare tills de blir "gulfyllda" (antar att det är var eller något inte en aning ) och då trycker jag till som attans. Kvider av smärta men dom skaver inte mot byxorna längre iaf Lycka till TS

• Anonym

NU ÄR DET HÅL!!!

Fan vad ont det gjorde! Trodde det skulle forsa ut en massa, men det kom ju nästan ingenting...
    Bara lite klet..blä
  • Anonym

Ja men nu har du öppnat den och då kan du nog räkna med att den är "gul" i morgon

• Anonym

Är det bra eller dåligt

• morriis

Du får iaf enklare att klämma den i morgon. Vad jag kan förstå iaf

• Kirste

Det blir enklare att klämma ut den rackaren...Glad
    Tips! Ha ett papper i närheten för det kommer ut massor, antagligen.

Kort stubin och jävligt mycket dynamit i slutet av den!
  • Anonym

Måste man verkligen klämma finnar ?... jag har hört att det är bättre att låta de vara såförsvinner de av sig själv efter några dagar.

Svar på tråden Stor finne?!