Är det snyggt med keps?
Vanlig keps alltså, på vuxna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 21:20:26:
Jag tycker FULT!
Vanlig keps alltså, på vuxna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 21:20:26:
Jag tycker FULT!
Fuuult!
Vissa passar jättebra i det..andra inte...Varken jag el min sambo passar,vi ser skittöntiga ut i kepa...men sonen är skitsöt i sin
Har alltid keps på mig när jag är ute och går med hunden eller arbetar i trädgården eller dyl. Dock inte när jag åker å handlar och så.
Ja, om man är typ 12.
på en del
Det beror på tillfälle oxå tycker jag.
Man sitter inte med keps på sig på jobbet som tjänsteman, men kör man lastbil så är det helt ok osv.
Min make passar bra i det.
Men jag tycker i allmånhet att det är snyggare på killar än tjejjer faktiskt!
Jag tycker de flesta är snygga i keps. Dock behöver man ju inte g¨runt med det jämt, som en del gör..
det är snyggt med keps!!! på en del. kanske inte kickerskeps med ihoprullad skärm... men new era basebollkeps! skitsnyggt på både tjejer och killar! och sportig tjej med tofsen ut i hålet, också snyggt.
Jag tycker att det ser barnsligt ut.
Vidrigt fult!
på endel.. tycker min man passar i det tex
Jag har keps när jag är ute och fiskar.
Jag valde "Ja, på en del. En del inte"...
...med tillägget "beroende på när, var och hur".
* Vissa är verkligen fula i keps och då spelar det ingen roll när, var och hur de bär den.
* Vissa är snygga i keps, men det måste vara väl valt tillfälle (spelar golf, fiskar, sportar osv) och inte på stan, på jobbet eller andra mer vardagliga tillfällen.
* Man är ALDRIG snygg i keps om man bär den bak och fram, eller på sniskan som Will Smith i Fresh Prince, eller på något annat innovativt sätt som är utöver det "vanliga".
Fult. Jag kan möjligen ha en keps om jag befinner mig på en segelbåt...
fult. blä.
Fult! Den enda gång min sambo använder keps är när han fixar i trädgården eller renoverar i huset. Och då mest för att det är praktiskt.
Eller inte fult kanske, men trist. Tyder på viss fantasilöshet tycker jag..