• Elsans

Är det snyggt med keps?

Vanlig keps alltså, på vuxna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 21:20:26:
    Jag tycker FULT!

• Svar på tråden Är det snyggt med keps?
  • April Mamma

Vissa passar jättebra i det..andra inte...Varken jag el min sambo passar,vi ser skittöntiga ut i kepa...men sonen är skitsöt i sin

• ida06

Har alltid keps på mig när jag är ute och går med hunden eller arbetar i trädgården eller dyl. Dock inte när jag åker å handlar och så.

• Lady Lovelocks

Ja, om man är typ 12.

• Åke Vilse

Det beror på tillfälle oxå tycker jag.

Man sitter inte med keps på sig på jobbet som tjänsteman, men kör man lastbil så är det helt ok osv.

• Moj Katile

Min make passar bra i det.
    Men jag tycker i allmånhet att det är snyggare på killar än tjejjer faktiskt!

• MarinaNina

Jag tycker de flesta är snygga i keps. Dock behöver man ju inte g¨runt med det jämt, som en del gör..

• kajsa835

det är snyggt med keps!!! på en del. kanske inte kickerskeps med ihoprullad skärm... men new era basebollkeps! skitsnyggt på både tjejer och killar! och sportig tjej med tofsen ut i hålet, också snyggt.

• annca

Vidrigt fult!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • MARIA99

på endel.. tycker min man passar i det tex

• Ancha

Jag har keps när jag är ute och fiskar.

• Tigger is a she

Jag valde "Ja, på en del. En del inte"...

...med tillägget "beroende på när, var och hur".

* Vissa är verkligen fula i keps och då spelar det ingen roll när, var och hur de bär den.

* Vissa är snygga i keps, men det måste vara väl valt tillfälle (spelar golf, fiskar, sportar osv) och inte på stan, på jobbet eller andra mer vardagliga tillfällen.

* Man är ALDRIG snygg i keps om man bär den bak och fram, eller på sniskan som Will Smith i Fresh Prince, eller på något annat innovativt sätt som är utöver det "vanliga".

• Licizzi
    fult
    ~~Lycklig mamma till Cicci 050726~~
  • Nika75

Fult. Jag kan möjligen ha en keps om jag befinner mig på en segelbåt...

• Hjartat2006

Fult! Den enda gång min sambo använder keps är när han fixar i trädgården eller renoverar i huset. Och då mest för att det är praktiskt.

• Buggis

Eller inte fult kanske, men trist. Tyder på viss fantasilöshet tycker jag..

Svar på tråden Är det snyggt med keps?