• Pochahontas

Steve Irwin är död... :(

Har ni hört så hemskt? Ni vet han australiensaren som gillade krokodiler... Visserligen levde han farligt, men ändå... Han var ju pappa och make, och var bara 44 år gammal....

Usch, fy, vad hemskt, vad jag lider med hans familj...

Stucken av en stingrocka i hjärtat...

• Svar på tråden Steve Irwin är död... :(
  • Nyfiken gul

åhh.. min dräggelhunk har simmat vidare med sina krokodiler....

har alltid tittat på hans program ....

tråkigt!

• Pluggisen

Förlåt, men jag tycker han får skylla sig själv.... och det var väl så han ville avsluta sina dagar!

Oansvarigt att utsätta sig för sådana risker då man är förälder....

• Svinto78

Det finns redan liknande trådar om honom...

• Lunar

tycker han får skylla sig själv. tyckte inte om honom sedan han utsattesi son för faran med krokodilen

• Börnen

Tycker också att det är väldigt tråkigt, även om det på sitt sätt nog var ganska väntat att han skulle slutat på ett liknande sätt....

Börnen v. 30
  • morriis

Sambon kom hem och berättade det innan. Älskar verkligen alla hans program. Har till och med en dvdfilm här hemma med honom.
    Vila i frid!

• ariel77

Tycker inte om när man pratar illa om ngn som inte längre finns ibland oss.
    Alla gör vi våra val här i livet, om det är det rätta eller inte kan bara den enskilda människan svara på.

Vila i frid!

• lei

vad tragiskt, stackars hans familj!

vila i frid steve!

• DalaPetra

ariel77: kan bara hålla med till 100%

• Un Zéro

Jag bor i Australien och det är en stor förlust att han är borta. Steve Irwin har alltid varit en ikon för Australiens vilda natur och djur. Han har med sitt speciella sätt engagerat miljontals människor i all världens djur och agerat ambassadör för diverse utrotningshotade djurarter etc. Visst älskade vi att hata honom och hans uttryck, men igår när nyheten visade sig vara sant är saknaden enormt stor... Mina tankar går till hans familj och jag hoppas att hans passion för djur kan leva vidare genom dom och andra initiativ han startade under sin relativt korta tid bland oss. RIP.

• Indigogirl

Håller med dig Un Zéro, jag som också är i Australien känner också en stor saknad. Kanske tittade du på Andrew Denton igår?

Kommentaren att han får skylla sig själv förstår jag inte.. För det första att man kan säga så om en person som dött, för det andra så bör du ha i tanken att det enbart finns ett fåtal, färre en 5 fall i världen, där en person dött av en rocka.

Jag tycker det är oerhört ledsamt att höra att han är bortgången.

Svar på tråden Steve Irwin är död... :(