• Hemmyh

Morgongåva till honom, vad??

Jag ska gifta mig om några tre veckor och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i morgongåva till min blivande...
    Ni som är gifta, vad köpte ni, eller köpte ni något överhuvudtaget?
    Tacksam för alla ideér jag kan få!

• Svar på tråden Morgongåva till honom, vad??
  • zackebus

Jag och min man köpte inte morgongåver till varan.
    Men min vän gifte sig för 4 veckor sen och hon köpte en IPOD NANO (MP3 spelare)
    till sin man och hade graverat in något minne kommer ej ihåg vad det stod..

• Fräknig donna

Köp en guldhalskedja med en såndär platta på som det står namn o födelsedatum på. Sen på baksidan graverar du in tex:
    "Älskar dig, din fru" och så bröllopsdatumet

• Axels och Annies mamma

Vi är lite traditionella, så det var bara jag som fick morgongåva och det visste jag inte om att jag skulle få, vi hade inte diskuterat det.

• Muminski

jag gjorde en secret box. En vän tog snygga svartvita bilder på mig i brudunderkläder samt håruppsättning (passade in det på dagen som jag gjorde smink o hår)
    Sedan klistrade jag in bilderna i ett svart album med svarta sidor.

Maken blev mycket nöjd.

• aragon
    När jag gifte mej var det bara jag som fick en morgongåva....ett fint halsband....i lördags gifte sig våra kompisar och jag trodde det bara var hon som hade gjort nåt så fint och så kommer jag in i tråden och ser att KAIZA hade gjort exakt det jag skulle berätta

Min kompis bilder blev MEGAFINA han bläddrar varje dag i "boken" sa hans fru idag
    Älskar mina bonusbarn och min man
  • Muminski

Aragorn.. ja det blir vanligare och vanligare och bättre present får man nog leta efter

• Novus

Haha, min man fick oxå en secret box. Vet inte om han var mest glad över den eller det faktum att vi var gifta
    Han bara bläddrade i den och efter en låååång stund frågade han "Vem får jag visa det för?" (Han gillade nämligen bilderna ås mycket)

Svar på tråden Morgongåva till honom, vad??