Hemska kiss o bajs gosedjur!
Vi fick hemska kiss o bajs gosedjur i present till våra tvillingar! Vad tycker ni andra om dessa? Jag vill absolut ej använda dom. Vi har redan så många fina gosedjur, och jag vill att de ska gosa med farmors fina nallar eller ngt annat fint o gulligt gosedjur! Jag tycker kiss o bajsmjukisarna är helt osmakliga! Vi behöver verkligen inga fler gosedjur, och ska vi ha några fler ska det vara några jag verkligen gillar.
Det var min sambos kompis(han är ungkarl, och hade fått tipset att köpa dessa av sin kvinnliga kollega)som gav oss dessa i doppresent(vi öppnade alla presenter hemma i lugn och ro, så ingen har sett min reaktion). Min sambo är väl mer neutral till presenten, men han har gått med på att behålla dom oöppnade i kartongen. Han ska fundera på om han vill fråga sin kompis om han har kvittot kvar så vi kan byta, eller om vi ska låtsas vara nöjda. Det kan ju vara lite pinsamt för min sambo att säga att vi ej vill ha presenten....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-05 12:13:09:
Ser att många här gillar dessa! Intressant. Nåväl, alla har rätt till sin egen åsikt, och jag står fast vid min. Som förälder har man dock rätt att bestämma vilka leksaker mna tycker är lämpliga till sin egna barn. Visst kan man väl ge med sig på vissa områden när de börjar bli lite äldre, men så länge de är så små måste ju vi föräldrar ta ansvaret och bestämma vad vi själva tycker är bra grejer att leka med, eller hur!