• SweetStarAngel

Carl-Jans Änglar

Lyssnade på radion tidigare idag och då var det en intervju med Carl-Jan, krögaren och vinkännaren. Ska bli realityserie där Carl-Jan tar sig an ungdomar som hamnat snett.
    Carl-Jan rockar fett

• Svar på tråden Carl-Jans Änglar
  • Den där Linn

Ja, det börjar ikväll såg jag

• Dramaonline

Ja, det verkar riktigt roligt.
    Hårda brudar och så han som är lite.... ja, fjollig, liksom.
    Hehe, liiiite Jamie Olivers koncept, eller?

Fast när går det? Ligger det mot Gilmore Girls, så vet jag inte vad jag väljer...

• Shoegal

Det kommer på 3an kl 20.00, samtidigt som GG mao.

• Shoegal

Repris 6/9, vet inte tid dock

• Dramaonline

Tack Shoegal,
    Gud, vad just att du kollade.
    En liten grej, kanske, men jag blir ändå alldeles rörd av alla justa här på fl.

(Öh, hormoner, någon?)

• Dramaonline

juste.
    schysst

Ah, du fattar.

• SweetStarAngel

Är han fjolla?? Han är genuint rolig iaf och trevlig framstår han som. En av tjejerna som är med i programmet hade tydligen sagt: Om han spelade sig själv i en komediserie skulle hon titta på det

• Dramaonline

Tack. Den verkar vara lite av en hit här på fl, av nån anledning...

Så ni får skriva ikväll eller imorgon hur programmet var.
    och om vi tror att tjejerna fixar det.

Det är nästan skönt med ett sånt här reality-program, hellre än alla sexfixerade !"##%¤%/.... ursäkta språket.
    Kanske man rent av lär sig nåt om restaurantbranchen.

• Atikin65

Hehe, de hårda brudar är nog inte så hårda egentligen...känner en av de och hon har varken haft jobbig barndom eller hamnat speciellt  snett....så de överdriver nog rejält i sin beskrivning av tjejerna.....

• OceanHazard

Måste titta på det!
    Vart lite chockad när jag såg min gamla kompis som tydligen ska vara med.... (?) Förstår inte varför... Men dom överdriver väl för att få tittare åså...

Svar på tråden Carl-Jans Änglar