• gerdaHagge

Snygga kändisar

Jag tycker tex inte att Angelina Jolie är snygg men alla andra tjejer verkar helt galna i henne. Tycker att huvudet är för stort, händerna och fötterna för stora, läpparna för tjocka och hon är okvinnlig. Många män håller med mig, men kvinnor verkar tro att hon är alla mäns ideal-kvinna.

Likaså förstår jag inte hur Paris hilton kan anses snygg? Men ok hon har iallafall en snygg hållning och är kvinnlig.

jag tycker personligen att Jennifer Aniston är kvinnligare och har snyggare helhet än de båda. Kroppen, håret och smilet är skitsnyggt och hon verkar rolig. Jag jämför mig alltid med henne och skulle vilja se ut som hon.

Likaså gillar jag Kate Moss och Gwyneth Palthrow för de verkar speciella.

Hade varit kul att höra vad andra tjejer tycker.

• Svar på tråden Snygga kändisar
  • isisisis

Jag håller med dig lite!
    Själv tycker jag Charlize Theron är jättesöt och Liv Taylor.

Det är samma när det gäller killar.....många "hunkar" som alla gillar gillar inte jag! Typ Brad Pitt och gänget!
    De ska vara lite specialla för att vara snygga ....ha lite egen charm på nåt vis!
    Min favorit är Antonio Banderas! Manlig och sexig!

• Jannamia

Håller helt och hållet med! Mitt ideal är snarare Sienna Miller eller Cameron Diaz.

• Maggis

Catherine Zeta-Jones. Så vacker!
    Sen gillar jag den afroamerikanske killen i CSI Las Vegas. Vet inte vad han heter men han är vacker.

//Maggis
  • Baby 1987

Jag tycker Britney är både söt och snygg
    Älskar hennes leende och tänder!

• getingmidja

Jag totalsågar gärna fröken Paris jag med!
    Fattar inte vad hon har som är så speciellt...ja, förutom den offantliga förmögenheten då!
    Victoria Becham likaså...Nicole Richie, ja listan kan bli lång.

Jag gillar Cynthia Nixon (som spelar Miranda i Sex and the city), inte för att hon är klassas som klassiskt vacker men den rätta glimten i ögat har hon definitivt!
    Gillar också Charlize Therón.

• nyponsoppa

Jag tycker Ashley Olsen är snygg, skulle gärna se ut som henne =), men annars är ju Jennifer Aniston min favorit.

Sågar också Paris Hilton. Tycker även Kate Moss är superful, likaså Maggie Gyllenhaal som det varit sånt himla ståhej om, tycker hon ser enormt boooring ut.

• Northen light

Jag tycker Cameron Diaz,Jennifer Lopez och Catherine Zeta-Jones är snygga.

• Duckan74

gerdaHagge, vi tycker likadant vi! Ser inget speciellt i Jolie alls. Är en riktig sucker för Aniston. Gillar även Sara Jessica Parker. Hon är på intet sätt perfekt, men är så snyggt sminkad och klädd på tv att hon vinner ändå. Finns många snygga damer, Theron, Lopez, Longoria m fl.

Svar på tråden Snygga kändisar