• Anonym (hm)

Ska ha dildoparty men är nervig!

Har beställt dildoparty, men är lite nervig inför det..
    Bjudigt ca 10 vänninor mm.

Men undrar vad som kommer ske under själv partyt?
    Pratar dom om olika namn begrepp mm som man inte förstår sej på, eller förklarar dom om man undrar något?
    får man se alla saker? röra känna osv?

berätta era erfarneheter..

• Svar på tråden Ska ha dildoparty men är nervig!
  • Jennyrockar

Hade ett sånt party hos mej för ngr år sen, det var skitkul!!
    Tjejen som kom visade upp massor med olika grejjer, skickade runt så att alla fick klämma å känna å tog sen upp beställningar!!

Med lite snacks å ett glas vin blev det en riktigt kul tjejkväll!!

Roligast var nog när hn visade en olja som man skulle ta ngr droppar på fingret, smörja påblygdläpparna å klitoris (har jag för mej!) å då skulle man "svullna" lite å känna sej upphetsad!!
    Alla fick testa, det var låång kö till toan då alla ville se om det funkade!!!*fniss*

~Isaac 9/7-05 å Lillebror i magen v.35~
  • Fröken Stålhand

Jag jobbar som säljare för ett företag och har sk homepartyn.

Jag kommer och presenterar mig, lite snabb info om företaget. Sedan informerar jag om min tystnadsplikt och att beställningarna tas upp i enskilt rum och jag vill att alla kommer in så att ingen känner sig utpekad!
    Sedan mjukstartar jag med oljor och vätskor, jag skickar runt alla produkterna en efter en så att alla får titta, klämma, känna, smaka och lukta! Har någon frågor så är det bara att ställa dem! Så fortlöper kvällen tills jag visat alla produkter, tagit upp beställningarna och alla är nöjda och glada!

Undvik chips och ostkrokar eftersom det fastnar på produkterna!

Lycka till!!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Signal

inga svåra grejer sambon säljer det är bara att ha roligt och köpa allt inga svåra saker hon lär sig nog mer acv er än ni av henne

• Family 5

Har en syster som säljer, har därför råkat ut för dessa partyn vid en del tillfällen. Men det är skoj. Jätteskoj. Om du känner dig nervös så drick någ glas vin eller cider innan. Och du kommer att märka att det inte så farligt. Säljaren kommer absolut inte på något sätt ställa privata frågor till nån av er som ni ska svara på offentligt. All beställning brukar göras privat så ingen hör var du bestället och har behov av.

Lycka till och ha jätteskoj!

* I Februari kommer kontakten på sladden! *
  • Carro Å

vart kan man vända sig för att beställa hem ett sånt party???

• Anonym (Nyfiken)

"Klämma och känna" står det Provar ni buttpluggar på varandra också?

"Nej, den gled inte in så lätt"
    "Ja den känns bekväm men lite liten. Finns det större"
    "Tack jag behåller den. Låt den sitta kvar"

*skratt*

• Anonym (dildoid)

Va najs!
    Det ska jag allt fixa med!!!

Svar på tråden Ska ha dildoparty men är nervig!