• Mamma Mysig

Marit Bergman

FundersamÄrligt , hör mycket om henne, men kan inte nämna en enda låt
    Trebarnsmamma i Januari, längtar så
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Marit Bergman
  • Dramaonline

Kännas som nån jag borde gilla liksom, men ingenting fastnar för mig, jag tröttnar innan hon kommit till refrängen.

Rätt boring.

• Elsans

ÅÅÅÅH! Älskar!! lyssnar på this is the year just nu!

• smarties

Hon kommer ju hemifrån så man lär ju vara partisk :)

• Mamma Mysig

Hon verkar ju jättepoppis, men jag brukar höra mycket på radion ,men vet ändå inte än enda låtFlört

Trebarnsmamma i Januari, längtar så
  • bbpop

Jag har sett henne live en gång.
    Det var slätstruket och trist.
    Hon var mycket roligare när hon spelade punk i Candysuck.
    "Kill your boyfriend! Kill your boyfriend! He's not innocent!"

• April Mamma

Hon är bra , men jag kan inte heller nämna någon låt med henne...

• Tulip

Jag har bara hört en enda låt (den som spelas nu) och jag tycker den är helt ok. Om jag hade fått frågan förra veckan hade jag svarat "Har inte hört någon låt med henne". Men det kanske jag har, utan att veta att det var hon som sjöng. Det var så mycket prat om henne tidigare i år, men jag har inte alls följt med i vem hon är eller vad hon har gjort.

What do you know for sure?
  • ming

Jo, men det finns ju nån låt som spelades mycket för kanske 1-2år sen på radion. Fast jag kommer inte ihåg hur den gick just nu, men jag är övertygad om att de flesta skulle känna igen den om de hörde den.

In yo face!
  • SmashNo3
    blåbärspappa:Ja candysuck var ju asheta. Nu är det mer tråkig,poppig,bakgrundsmusik hon gör..Fundersam
  • poesi

jag älskar henne. eller, mest låtarna som hon hade för nått år sedan. å hon är helt magisk live. ååh :D

• Jessica24

Har inte hört någon låt med henne.

• Superior

Åh jag älskar Marit Bergman. Hennes förra skiva va ju underbar!

Mamma till Leon 050303
  • robronja

hon e bra...hon värmer mitt metal hjärta med fina sånger   alla har väl hört adios amigos!! men hennes nya e rätt så soft faktist...perfekt att höra i bussen på väg till jobbet...(sover rätt så skönt då)...

Svar på tråden Marit Bergman