• Elei

har storleken betydelse?

jag syftar då på penisar...som ni kanske förstår.

jag skulle svara Ja, men det är inte allt. Jag gillar när de är STORA, riktigt stora. Men det är itne så att jag vägrar ha en normal. Små blir jag smått äcklad av. Är jag ytlig? troligtvis. Men nu är jag singel och vill bara ha roligt och då får man ställa såna krav, eller? :D Jag vill minst ha som mina två knytnävar ovanpå varandra, vilket är 15 cm. Men helst vill jag ha 19 cm. (jag o två kompisar lekte med en måttstock och fick visa hur vi ville ha det utan att se vad det stor för cm-antal, det är därför jag vet så exakt!!)

vad tycker ni? Hur stora vill ni ha?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-08 12:52:15:
    ojoj vad seriöst allt blev! Och värst vad mycket påhopp man fick. Haha. Vi var tre tjejer som satt och flamsade med en måttstock efter några glas vin, okej? Ta det inte så dödligt seriöst!

jag säger itne nej bara för att nån har liten snopp. däremot går jag igång lite på stora. men som sagt, det finns 1000 andra saker som är viktigare!

Ber om ursäkt om nån kände sig förolämpad eller så. För det blev ett jävla liv över något så barnsligt som penisstorlekar. Herregud.

• Svar på tråden har storleken betydelse?
  • Anonym (~~~~)

Har inte varit med så många själv. men mitt ex hade en ganska liten men var jäkligt bra på annat som oralsex etc.

var med en snubbe efter att vi gjort slut som hade en enorm. hade alltid skavsår i gflera dagar efter att ha legat med han. det var skönt att bli uppfylld av en kuk. men annars var han usel på oralsex och allt. trodde väl att storlkeken skulle göra allt för kvinnan.

Har en ny snubbe på g med ganska liten. han är en gud på oralsex och med händerna.

Så av mitt urval föredrar jag en man med en liten som är grym på det mesta. Känns som att karlar med storlek mindre är bättre...

• getingmidja

Visst har den betydelse!
    Fast isf är jag mer fixerad vid omkrets än själva längden.

• Elei

getingmidja:

jo, det är sant. Lång och smal är inte särskilt snyggt. Inte kort och tjock heller. Lång och kraftig tack!!!! Man vill bli rejält uppfylld av den, tycker jag!

• Anonym (liten)

Min karl är inte alls stor. Men har inte haft bättre sex med någon annan - och det hade jag inte trott innan. Han har andra resurser som kompenserar mer än väl! Har också varit med karlar som varit bra mycket större där sexet var uruselt. Ungerfär som om de bara förlitade sig på sin stora penis och därför inte behövde bry sig om något annat. Men sånt sex blir så   t r å k i g!

• Anonym

Det stämmer inte alls har varit med två olika som hade STORA! Nu snackar jag mellan 22-24 cm och tjocka! De var grymma båda 2 speciellt den ena, nu var det långa stora killar så det spelade kanske också en stor roll!

Egentligen så tror jag inte att storleken gör så stor roll för sexet det går utmärkt med normal stora men att se en lång, Stor man med en sån stor k*k är så sexigt!

• Anonym (~~~~)

man säger ju inte att det gäller alla, men jag listar upp mina erfarenheter...

då är i alla fall de "små" killarna helt klart bäst!

• Anonym (liten)

Håller med dig Anonym (~~~~)

• Alderia

Klart att storleken spelar roll. Om killen är FÖR stor blir det mest obekvämt, och är han för liten känner man knappt något alls. Men de flesta ligger ju inom normalkurvan, och det är väl tur det.

Angående estetiken så är min erfarenhet att det vackraste könsorganet brukar sitta på den man är kär i, oavsett tidigare idealbilder.

• Anonym (liten)
    Just det - håller med dig också Alderia. Och ska man prata sexighet så tänder jag mer på en mans axelparti än hans könsorgan.
  • Anonym (~~~~)

En bra älskare är en bra älskare - oavsett storlek.

Detsamma gäller oss kvinnor!

Svar på tråden har storleken betydelse?