• maria81

Tipsa varann om gratiserbjudanden?!

Får om några dagar besök av min gravida kompis och kom att tänka på när jag själv var gravid så fanns det en del gratiserbjudanden på internet, tex blöjor å så. Har ni någon koll på hur det är nu? Skriver några sidor här nedan och så är ni välkomna att använda dem och hjälpa mig fylla på den så att jag kan tipsa min vän.

www.libero.se ett paket med blöjor och någon bok och leksak,GRATIS

www.pampers.com liknande som libero,GRATIS

baby.weleda.se/ få prover på salvor och olja när du registrerar dig som medlem, GRATIS

www.semper.se samla 2 streckkoder och få en praktisk vällingburk.

• Svar på tråden Tipsa varann om gratiserbjudanden?!
  • miniliten

bra sida men vi kan ju användä den även till alla här inne tycker jag. så kan vi alla få nytta av det. tyvärr så har jag inge fler ideér på gratiserbjudanden men puttar upp denna så andra kanske kan fylla på =)

• maria81

ok då avslutar jag denna tråden och gör en ny under allmänna diskussioner som ni gärna får fylla på. är det ok?!

• zandra20

jag har vart medlem ett tag nu på

baby.weleda.se/
    men inte fått ngt från dom.. efter hur lånt tid tar det att få??

• miniliten

maria81......menade inget illa....

• maria81

miniliten: självklart tog jag det inte negativt! :) svaret lät kanske surt??

• Carro Å

vilken bra tråd.. puffar :)

• thisismylife0

www.babyproffsen.se Klicka sedan på boxen och fyll i era uppgifter så är det bara att hämta ut en babybox på närmsta ställe. (inte bara babyproffsenaffärer, jag fick att jag skulle hämta min i en vanlig barnvagnsaffär. Innehåller lite allt möjligt.

• penny74

Superbra! Det där med babyproffsen var ju kanon! Tack för tipset!

Svar på tråden Tipsa varann om gratiserbjudanden?!