Barnvagnar i Karlstad?
nån som vet vart man kan köpa Barnvagnar i Karlstad?
nån som vet vart man kan köpa Barnvagnar i Karlstad?
Barnens hus ute på Våxnäs (mitt emot Willys och Rusta typ), BabyDadda ute på Ilanda Shoppingcentra (vi köpte en bilbarnstol där för extra bra pris! 1.250:- tror jag den kostade, fanns dock inte så många kvar) Hör av dig om du får reda på några fler bra ställen!
ah barnenshus har jag letat efter :) jag bor på gruvlyckan men har inte lyckatrs hitta dit :D tack. hehe, har ju bara bott i karlstad ett år så :)
llanda, vart ligger det?
På köpbarnvagn.se , ligger på Lamberget.
på www.kopbarnvagn.se finns vägbeskrivning
okej, ska kolla där :)
finns det några ställen nere på stan med barnvagnar och allt sånt :) ?
ilanda ligger ca 1,5 utanför karlstad,i skåre kan man säga.Det heter baby dadda...
I viken ligger Barnvagnscentrum. Har inte varit där själv så mer än så vet jag faktsikt inte. Det ligger iaf nästan vid Pekås fast mer åt vattnet...kanske bättre att kolla i telekatalogen.
Catja3: Barnvagnscentrum har köpt upp barnvagnsaffäern på Lamberget och heter köpbarnvagn.se nu.
Ja ha, där ser man
Var iaf in på deras hemsida och vi har nog bestämt oss att köpa därifrån. Blir nästan 1000-lappen blilligare än på Babydadda
Vi köpte våran vid barnvagnscentrum/www.kopbarnvagn.se Jag tyckte att man fick bra hjälp där och de gör allt för att man ska få sakerna i tid (om man är ute senaste laget som vi alltid är). Vi har även beställt säng och bilstol där (inte ngn av de de haft i lager utan märken som vi sett och gillat på andra ställen). Det ligger alldeles brevid byggmax. Först trodde jag att vi kommit fel för lokalerna var så små, men det är på g att byta till större (om det inte redan gjort det har inte varit där sedan i somras).
Sedan har du barnens hus. De tycker jag har lite dålig koll på vad som gäller just nu när det gäller levranstider och så.
Babydadda i skåre/illanda har jag inte varit till än. De har haft stängt när jag försökt. Vet dock flera personer som har blivit illa bemötta där när det haft probelm i efterhan med t.ex. barnvagnar och däremd blivit rekommenderad att inte handla "stora" saker där.
Ilanda kommer du till om du kör ca 1 mil på 61an mot Arvika. Sedan är det skyltat mot Ilanda / Skåre så du svänger av mot höger. Kommer till en rondell, svänger höger i den. Sedan svänger du in första infarten till vänster, kör ett par hundra meter, svänger in höger...då är du på Ilanda köpcentrum. Baby Dadda heter butiken och ligger i princip mitt emot SkoKanonen.
Lycka till! Titta går ju alltid! =)