• Anonym (nybörjare)

vanlig skön sex?

Här kommer en bekännelse. Jag har för första gången varit inne på en porrsajt i samband med länk härifrån och det var med blandade känslor.
    Visst var det lite upphetsanse men det verkade så onaturligt. Det verkar mer vanligt med analsex än "vanligt". Vill man se en kvinna bli tillfredställd så var det antingen onani eller lebiskt...

Ni som verkar mer "vana". Är det så, eller råkade jag bara hamna fel?
    Var hittar man vanlig skön sex?

• Svar på tråden vanlig skön sex?
  • Trancequeen

I porrbranschen är det mesta väldigt tillgjort, som teater. Kvinnor tar smärtstillande preparat för att klara av sitt "arbete". Man ska absolut inte tro att porr är en skola för hur man tillfredsställer en kvinna.

• Anonym (kille)

Jag har sett massor av porr genom åren. I stort sätt all porr är gjord för att hetsa upp män visuellt och illustrera mäns fantasier. Man använder ställningar där man poserar i vinklar som gör sig bra framför kameran men som inte skulle funka så bra hemma.

Porren framställer kvinnor som om dom alltid är kåta och inte behöver värmas upp. I porrfilmer för 10-15 år sedan var det standard att killen slickade tjejen som förspel. Det är i stort sett borta idag. Tjejen suger av killen och sedan pang på. Filmer med handling blir allt ovanligare. En ny tjej kommer in i rummet och sätts på av en eller flera män samtidigt. Ganska få tjejer blir "porrstjärnor" och förekommer i många filmer. De blir istället en engångsvara.

Tyvär är vi killar funtade så att vi blir tända ändå. Det räcker med det visuella intrycket för de flesta. Och jag är inte bättre själv.

• Anonym (tjej)

det finns SÅ otroligt mycket olika porr. man ska faktist inte tro att ALL porr är analt i grupp och diverse "udda" saker. finns ju hur mycket olika som helst. bara det att man komemer å hitta en hel del som man inte gillar på vägen till det att man hittar det man själv går igång på! jag gillar visserligen en del extremt men finns ju mycket vanligt också..

• Anonym (tjej)

anonym(kille): å andra sidan så är det ju inte så går jag mer igång på att suga än att bli slickad. jag fantiserar om gruppsex å har gjort det långt innan jag började kika på porr. så det är ju inte så att ALLT är efter killars fantasier! :P

• Anonym

Och varför är det så mycket inzoomningar på in och ut (jag är också nybörjare)

• Trancequeen

Anonym ID: 12278904: Oftast är det ju som så att det är just denna in-och-ut-rörelsen som gör oss människor tända, speciellt i en film. Man blir ju knappast tänd på den sterila miljön som oftast råder, om du förstår.

• Anonym (tjej)

kan inte påstå att jag heller förstått den där "in-ut" grejen riktigt. ger mig betydligt mer att se typ helheten och minerna osv.

• Anonym (nybörjare)

Men har ni nåt tips då?
    Ska man välja nåt speciellt att söka på/efter?

• Anonym (nybörjare)

Oj, där verkar vara mycket att utforska...
    Där verkar man också se lite mer också vad de olika innebär.

Men jag fattar inte om man måste ladda hem eller om man kan se en snutt video.

Som sagt en del att utforska..

• Anonym (nybörjare)

Vet inte om jag vågar ladda hem...
    ...vill nog hellre se direkt om det går (är det det som kallas streaming?)

• Anonym (Kickan)

På xnxx ser du små snuttar via nätet, ca 20 sek långa.
    Och som du sa, det finns massor att utforska, och tack vare rubrikerna vet man ju på ett ungefär vad som kommer finnas där.

Om du sedan blir medlem på siterna som filmsnuttarna kommer ifrån kan du ladda ner hela filmen mot en kostnad (självklart...)

Svar på tråden vanlig skön sex?