• Anonym (Ojojoj:-))

Ett hett tips till er som vill hotta upp lusten lite!

Jag måste bara få tipsa om att det absolut kan vara värt att börja läsa lite sexnoveller för att få mer sexlust. Jag har tidigare haft noll sexlust och sällan känt att jag är sugen eller ens vilja ta en stund med min lilla leksak i min ensamhet. Men jag såg en tråd i ett annat ämne där det var någon som tipsade om det och jag provade.

Oh, my God, vad tänd jag blir av vissa storys. Kan tipsa om en som gjorde att jag gick o högg tag i min man direkt efter och överraskade honom rejält. Fick en sådan oerhört intensiv orgasm så det här är ju nåt jag bara måste göra igen.
    Och då ska oxå tilläggas att vi gjorde det även igår. Inte illa med två dagar i rad för mig. Ojojojoj.

Det är ju så vanligt med minskad sexlust speciellt när man fått barn. Vi har två barn och den minsta är drygt ett år.
    Nåt radikalt jag oxå gjort är att byta ut p-pillrena mot spiral istället. Bort med alla hormoner som kan ställa till det i kroppen.

Läs denna om ni vill:www.sexnovell.se/&n=6973
    Det var den som hottade upp mig ikväll. OBS!!! Den är gansak kinky så ni som är känsliga kanske borde låta bli.
    Lycka till!!!

• Svar på tråden Ett hett tips till er som vill hotta upp lusten lite!
  • Anonym

hmmmm kanske ska kika där då *s*

Länkningen funkade inte, men kopiera från www.sexnovell..... och klistra in i adressfältet så kommer ni rätt.

• Anonym (Porris)

Hehe, ska genast läsa den.
    Ett litet tips om du vill fortsätta grotta i sexnovellernas värld; testa www.hard.nu
    Där fins sååååå många noveller, allt mellan snällsex till rent brutala historier. Kan dock tillägga att det är en mycket "rumsren" sida, som absolut inte uppmuntrar till våldshandlingar. Tror tom att denna sida fått ngt slags pris...
    Nåja, kolla in den. Den har för övrigt inte bara noveller, även bilder, forum etc

Men nu ska jag läsa novellen du rekommenderade

• Anonym (Porris)

Helt underbar novell. Precis i min smak *mums*

Hihi...visst var den. Den är riktigt kinky. Det är ju liksom bara sånt man kan tänka sig i fantasin.

Ett tips till som jag kan ge är att om man får möjligheten så kanske man kan försöka "hotta upp sig lite" på egen hand när man är ensam. Kanske när mannen fortfarande är på jobbet, eller i affären och barnet sover eller liknande. Att man alltså fixar saken själv så att säga. MEN att man inte går hela vägen utan när man är sugen och riktigt k-t så slutar man helt enkelt.

Ta dig sen i kragen på kvällen när barnen är lagda för natten och ta med dig sambon/mannen för att slutföra jobbet. Då har man liksom gått där med lite pirr i kroppen ett tag och varit lite halvsugen. Det funkade på mig iallafall.

• Anonym

Ett tips, be mannen läsa dem för dig. Tänder båda jag lovar

• Anonym (tacksam)

Tack tack tack för länken!
    Min sambo blev överraskad i går kväll. Han hade nog gett upp hoppet om mig!

Svar på tråden Ett hett tips till er som vill hotta upp lusten lite!