Ett hett tips till er som vill hotta upp lusten lite!
Jag måste bara få tipsa om att det absolut kan vara värt att börja läsa lite sexnoveller för att få mer sexlust. Jag har tidigare haft noll sexlust och sällan känt att jag är sugen eller ens vilja ta en stund med min lilla leksak i min ensamhet. Men jag såg en tråd i ett annat ämne där det var någon som tipsade om det och jag provade.
Oh, my God, vad tänd jag blir av vissa storys. Kan tipsa om en som gjorde att jag gick o högg tag i min man direkt efter och överraskade honom rejält. Fick en sådan oerhört intensiv orgasm så det här är ju nåt jag bara måste göra igen.
Och då ska oxå tilläggas att vi gjorde det även igår. Inte illa med två dagar i rad för mig. Ojojojoj.
Det är ju så vanligt med minskad sexlust speciellt när man fått barn. Vi har två barn och den minsta är drygt ett år.
Nåt radikalt jag oxå gjort är att byta ut p-pillrena mot spiral istället. Bort med alla hormoner som kan ställa till det i kroppen.
Läs denna om ni vill:www.sexnovell.se/&n=6973
Det var den som hottade upp mig ikväll. OBS!!! Den är gansak kinky så ni som är känsliga kanske borde låta bli.
Lycka till!!!