Vilken skostorlek har ni till era 1 åringar?
Ja som frågan är vilken skostorlek har ni till era barn.
Min son är 1 år och lite drygt 2 månader och han har storlek 19 på sina Kavat skor men nu behöver han någon storlek större.
Ja som frågan är vilken skostorlek har ni till era barn.
Min son är 1 år och lite drygt 2 månader och han har storlek 19 på sina Kavat skor men nu behöver han någon storlek större.
Min lilla Isabelle hade 20-21 när hon var i samma ålder som din son.
Här är det 20-21 som gäller. 20 är lagom, 21 ger en del utrymme framme i tån
min dotter som är 2 år o lite till har strl 27
20!
Kul att höra om vi l.igger till ungefär samma storleksmässigt.
Jag har köpt vinterskor i storlek 23 eller var det 24.
19-20 passar lilltjejen
Min 11 månaders har 19-21 beroende på skomärke. Det skiljer ju jättemycket mellan olika märken. Hennes gummistvölar är små i storlek och har stl 21 medans kavat är i 19 och ett par andra i stl 20. Alla passar lika bra på hennes fötter
Le Anna: aha ja så kan det ju vara. Köäder kan ju ochså skilja sig åt i storlekarna.
Jag har funderat lite varför han kan ha storlek 19 i kavatskor då alla andra som regel har lite större.
Max är 1år & 3veckor, köpte Kavatskor till honom i stl.21 igår, då var dom ganska rymliga!
19 hade mina tjejer i den åldern..kanske 20 på nått par
minlilla har 19 å hon är 1 år 1 mån
23, han är 16 månader.
Isak är 11½ månad och han har storlek 19. Vi får se vad det blir på vinterskorna. Han har nästan 1½ cm tillgodo på de skor han har nu.
Han är 12 månader och jag har köpt 22 i höstskorna och samma i vinter stövlarna. Även i gummistövlarna men han har nog 21 skulle jag gissa på. Hans fot är 12,8mm men han har ganska breda fötter.
22 och hon är snart 13månader. Vinterskorna får vara något större sen.
strl 19
Min tjej är 15 mån o har 20 nu
Min dotter är snart 15 månader och har strl 20. Köpte ett par vinterskor i strl 21, då har hon 2 cm tillgodo. Hoppas det räcker.
Min tjej är 17 månader och har storlek 22. Har haft det ett bra tag, så vinterskorna blir nog i storlek 23.
TS:
Jag måste bara fråga - han har storlek 19 nu men ändå har du köpt storlek 23 eller 24 i vinterskor? Är inte det lite stort hopp - 4-5 storlekar?
Mät fötterna i skobutiken och sen mäter du skorna, även samma storlek kan vara lite olika stora. Min dotter är 11 månader och jag köpte nyss ett par i storlek 21, de är lite stora men vi provade ut dem i affären och hon klarar av att gå med dem bra ändå, bara lite klumpigare än utan skor.