Vad kan man göra tillsammans som INTE kostar pengar!?!? (sambon och jag extremt uttråkade varje helg)
Jag och killen har varit ihop i tre år, och nu är jag gravid. Vi har gjort allt man kan göra känns det som, och nu har det blivit som stiltje mellan oss. Han vill bara spela world of warcraft med sina killkompisar, och jag har i princip inga tjejkompisar kvar, så när han spelar har jag ingenting att göra. Och tillsammans kan vi bara hitta på saker när vi har pengar, något vi inte har denna månad pga inköp till bebisen som kommer i november.
Vad ska vi göra!? Blev precis osams med honom i telefon pga att han sa att han ska spela typ alla kvällar denna helg...och han sa "men kom på nåt bättre vi kan göra då" och då stod det helt stilla i min skalle, för det finns fan ingenting att göra som inte kostar en massa pengar!! jag tänkte "bio, restaurangbesök, gå och bowla, osv osv" men allt kostar skjortan!!!!!!!!! Snälla, vi behöver hjälp nu :( Det har till och med blivit så illa att vi har sex för att vi är så uttråkade att vi inte kommer på nåt annat att göra :(