• skrutthumlan2

halsband som låter och som man har när man är gravid

En kompis som är gravid fyller snart år. Har sett långa halsband som man ska ha när man är gravid som låter lite och då vänjer sig barnet vid detta ljud. sen när barnet är fött så kan man använda halsbandet för att lugna bebisen.
    Någon som provat och vet om det funkar eller inte?

• Svar på tråden halsband som låter och som man har när man är gravid
  • LottaHS

Hej
    Jag hade en sådan änglaklocka när jag var gravid. Kian tycker mkt om den idag, den och en viss sång som jag sjöng under hela graviditeten får honom alltid, nästan , lugn och glad. Rekomenderar den varmt!!!!

• Malmöflicka

Såg detta på en internetshop med mammakläder, men nu hittar jag inte sidan. Vet du var man kan köpa dem?

Jag vill också veta om någon provat!

• skrutthumlan2

Jag såg den i en affär här i stockholm, den var som en rund kula med något innuti. Är det en änglaklocka?
    Undrar om den finns på andra ställen....vad kostar den ungefär? Såg en liten silverfärgad som kostade 150 kr.

• LottaHS

skicka iväg lite fort.
    skrutthumlan2; Ja det är änglaklocka, fint namn

• skrutthumlan2

charlott-ingår kedjan hos stellaris?

• Jennyrockar

Jag köpte ett silverhjärta stort som en krona ungefär, lite runt å "bulligt" lixom, som pinglar lite å det hängde i en låååång silverkedja, sååå fint!! Det pinglar tyst å fint precis  i överkant på magen!
    Köpte det i en silveraffär i Kista Centrum....

~Isaac 9/7-05 å Lillebror i magen v.36~
  • LottaHS

Den ingår ett svart läderband.

• skrutthumlan2

charlott-ok tack!
    någon som sett den i ngn butik (förutom grow in life) i stockholms innerstad?

• skrutthumlan2

charlott- vad blev frakten förresten från stellaris?

• LottaHS

Jag kommer inte ihåg men jag tror att man kan hitta det någonstans på deras sida.

• bluebride

en sån klocka ska jag skaffa, hittade en jättefin med delfiner

• Marlene

Åh jag har 2 st boulas/änglaklockor, jag bara älskar dom Man kan ha dom som amningshalsband sen när bebisen är född

Svar på tråden halsband som låter och som man har när man är gravid