Bra tatuerare i sundsvallstrakten?
Någon som kan rekomendera någon?
Någon som kan rekomendera någon?
Hej,jag e från sundsvall,,bredsand !! vi har en tatueringsstudio uppe vid statiol i Bredsand..Clifford..har hört talas om han ?
nej..
är han bra? hur ligger han prismässigt?
har bara kollat taurus.
Clifford har jag bara hört bra om och han har ju hängt med ett tag priser vet jag inte. Vet inte om Ernie tatuerar fortfarande men honom varnar jag för iaf förr så var det mycket ojämnkvalite.
Jossebell: Vet inte hur långt bak i tiden du menar men mycket har ju hänt sedan Ernie började tatuera för sisådär 20 år sedan. Han är iaf den enda som jag släpper loss med bläck på min kropp. Han har gjort fantastiska saker på mig, min sambo, kompisar etc.
Kan rekomendera Clifford i Bredsand! Kan inte ge nån jämförelse i pris dock.... gjorde min första i Ungern och min andra hos Clifford, det var prisskillnad
Clifford och Ernie är bäst i Sundsvall, dock är Ernie lite darrig på handen pga att han intagit lite mycket olagliga substanser
Gå för guds skull inte till Taurus. Svindyr och asdålig!
Om du kan/orkar, så skulle jag rekommendera Jocke på Temple of Art i Härnösand. Han tatuerar mig, har några studios i Sverige och utomlands, bl.a i Härnösand.
www.templeof-art.com
om du kan/orkar ÅKA...
Han är för övrigt billig enligt mig, billigare än de i S-vall och har bättre färger som håller längre. Dessutom är han kanonbra.
Tonx: Att Ernie skulle vara darrig på handen anser jag vara kvalificerat bullshit! Han har täckt ca:50% av min kropp med bläck och har aldrig darrat. Sen undrar jag om du känner honom personligen så att du verkligen vet vad du pratar om eller om du går efter vad du har hört av andra?
Grim eller Ernie skulle jag rekommendera.. Grim pryder min kropp med vackra alster å han jobbar i samma studio som Ernie..
Temple of Art i Härnösand är oxå att rekommendera men det är en väldans lång väntetid där..
Halva min släkt har tatuerat sig hos Clifford å efter vad jag sett skulle jag inte lägga ut en spänn där!!!
jag och min mamma har tattuerat sig hos örni och han är super duktig!!!!!
massor av vänner som är tattuerad där....
och min mamma känner honom och han har haft väldiga problem med drogmissbruk
men är idag helt fri och är inte skakis som nån här sa!!!!
sådana skader har han inte fått.......
min pojkvänn är tattuerad hos tarus och den är verkligen super fin,
(en stor drake) finns inga ärr som sticker upp och den har inte blekts alls på flera år fast han även har solat den!
Så de är svårt, dom flesta är bra annars skulle dom ju inte få några kunder
Hoppas du hittar nån och att tattueringen blir fin och du nöjd lycka till!!!!!