• Good News

Bästa förspelet???

Angående den andra tråden här som handlar om otrohet. Jag, som man, blev väldigt nyfiken på vad det förspelet innehöll? Hålla på flera timmar och ha skoj och skönt hela tiden låter ju utmärkt!

Nå berätta nu alla ni tjejer! Vad vill ni att vi skall killar skall hitta på?
    Ni har faktiskt chansen att göra min tjej lite extra nöjd och glad (eller överraskad)

• Svar på tråden Bästa förspelet???
  • delifi2

ligga å hålla på med varann tills ni blir tokiga å bara msåte ha varann, svårt javisst men samtidigt så ka du ju ge henne fler orgasemer å sen den stora när ni kan komma tillsammans

• Good News

Tack delifi2, du menar alltså att för dig är ett bra förspel ganska "direkt" och leder långt. Rent hångel med andra ord. Klart det är kul!

Men jag misstänker att många här har andra idéer som är lite mer "retsamma" kanske?

• delifi2

jisses....

om ja ska ta alltihop så tar d en evig tid.
    Använd fantasin.

Ganska direkt?

d finns fjädrar, underkläder, stripppoker, spel, bojor osv osv....

• Cathrine84

Att bli omhändertagen av en helt osjälvisk man....
    Att få känna mig i centrum och att få bara ta emot, vilket ofta ofta ofta leder till att man vill ge mycket mer!
    Att få en ögonbindel medan mannen smeker och kysser hela ens kropp är ju t.ex. aldrig fel. Ögonbindeln gör att man använder alla andra sinnen så mycket mer... då kan man ju själv försöka komma på sätt som du vet hon tycker om för att framhäva de andra sinnena....

• Good News

Det var just det där med hjälp för fantasin jag var ute efter. Hur bra fantasi man än har så är det ju lätt hänt att börja upprepa sig.

Ögonbindel har jag funderat på men jag vet inte om hon klarar det, hon är så kittlig

• Anonym

Väljer att vara anonym eftersom det var jag som startade den andra tråden...

Vi mailades hela dagen.. skrev en massa kryptiska meddelande med självklar anstiftan till sex... Sen när vi träffades så var man redan väldigt upphetsad... Sen var det faktiskt det klassiska, kyssar & smek. Vi var stående i ca 2 timmar, tryckte upp varandra mot väggen etc... Pendlade mellan köket och hallen. Beror ju på vad man gillar. Byxorna var uppknäppta men på och tröjan var av... Sen skiftade det hela tiden mellan väldigt hett till lite lugnare... mycket tittande i ögonen... En liten drickapaus hade vi... Då tog han den kalla flaskan och strök längs mina armar, bröst m m. Mycket upphetsande. Mest upphetsande är dock att höra varandras stön!!!!! Inget överdrivet... bara dom här tunga andetagen, speciellt när man hittar ett vädligt känsligt område... Vilken kick!!!! Grejen för mig tror jag var att det lätt blir pang på för snabbt. Det gäller att hålla på sig! Retas med varandra, inte smeka för länge" så att någon kommer... att man jävlas med varandra helt enkelt

Lycka till!

• Stilig Amelia

Huga!
    Det blir ju nästan jobbigt att läsa detta t o m....

• Good News

Hej Anonym, tack jag var speciellt nyfiken på ditt svar! Det lät ju helt och hållet trevligt...

• elinina

för min del måste ju bästa förspelet va det som gör mig k*t....
    och eftersom jag har en kille som jag älskar och han mig så spelar det ju egentligen ingen roll... vad han gör, behåller jag i vårt privatliv...

• pebbles

*sväljer* Vilken het tråd!
    Glömde andas när jag läste Anonyms inlägg ovan...

• Pokemon

bästa förspelet tar en hel dag. börja men en god frukost med färskt bröd. gå små ärenden, typ fråga om hon vill ha påtår på kaffet och placera henne i soffan o liknande medan du diskar.

kramas och pussas. tänd stearinljus... byt sängkläder!

• mliten

*gulp*glömde andas jag med

• Anonym

Olja! Massageolja funkar alltid. Finns inget bättre. Överallt! Och långsamt. Och Norah Jones musik i bakgrunden.

• Anonym

Anonym NR: 1231857 här...

Jag går själv igång på mitt inlägg

• Anonym

Bästa förspelet med min sambo var nog en kväll då jag satt vid köksbordet och skrev. Han kom ut och grog upp mig från stolen (jag blev väldigt chockad), lädde av mig tröjan, BH:n, kysste mina bröst,smekte mig...Sen drog han ner duken o allt från bordet o lade mig ner på bordet. Knäppte av mig byxorna...tjaaa...sen förstår ni nog resten. Tyckte det var helmysigt..just att det kom så oväntat.

• Anonym

Bästa förspelet med min sambo var nog en kväll då jag satt vid köksbordet och skrev. Han kom ut och grog upp mig från stolen (jag blev väldigt chockad), lädde av mig tröjan, BH:n, kysste mina bröst,smekte mig...Sen drog han ner duken o allt från bordet o lade mig ner på bordet. Knäppte av mig byxorna...tjaaa...sen förstår ni nog resten. Tyckte det var helmysigt..just att det kom så oväntat.

• Isanna

Oj! Så förbannat härligt det lät anonym 1231857... Sånt gör man allt för sällan i ett långt förhållande!

• vackrastarflow

Anonym 1231857: wow!! det behövs fler sådana killar i världen!! (jag har då inte träffat på nån sån)

Svar på tråden Bästa förspelet???