• Anonym

Hur länge sitter amfetamin kvar i kroppen?

?

• Svar på tråden Hur länge sitter amfetamin kvar i kroppen?
  • Anonym

upp till 6 mån...c:a.
    hasch upp till 20 år, lagrar sej i fettvävnaden i hjärnan bl.a.
    allt enl. min fru som arbetar innom sjukvården.

• Anonym

nä amfetamin kan man spåra i kroppen upp till 14 dagar efter man tagit det och hasch kan man spåra i kroppen i upp till 6 ¨månader efter

• Anonym (ADHD)

Ingen aning, men jag har kännt effekt av min medicin (amfetaminderivat -ritalin/metamina) i upp till ett år efter att jag slutat ta pga graviditet/amning.

Men sen har effekten klingat av märkbart.

Metaminan satt i längre än ritalinet.

Inte riktigt svar på frågan men...

• Anonym

Hört att man bara kan spåra amfetamin i ca tre dagar efter att man tagit det sista. Men det är via urinprov.
    Har ingen aning om det stämmer.

• Anonym (**)

Har inte en aning exakt hur länge.Vet bara att det kan synas många, många år senare genom förhöjd kvicksilverhalt.Ingen aning om det stämmer.Angående urinprov hörde jag någonstans att provet förstörs om man stoppar ner ett svettigt finger i urinen...Ingen aning hur sant det är heller.

• Anonym

men allt beror ju på hur länge du tagit de om det e en engånsföretelse eller om du tagit de länge...
    de går syns inte många dagar på ett urinprov efter om du bara tagit en gång, men med blodprov kan dem spåra de upp till två veckor efter

• Mariposa

Amfetamin kan spåras via urinet ca 2-4 dygn efter intagande.

• Anonym (ADHD)

Nu har jag fått info från en "insatt". Man kan analysera alla droger upp till ett halvår efter intag. Men dessa prover är dyra och används endast i speciella fall (ex kända narkomaner under behandling tex).

• Anonym (Erfarenhet)

japp det är 2-4 dygn!

Svar på tråden Hur länge sitter amfetamin kvar i kroppen?