• Andreas tjej

Vad har hänt med "Oil and vinegar"-butikerna?

Jag är ett jättefan av "Oil & vinegar"-butikerna och besökte ofta den i Västermalmsgallerian.
    Jag älskade att man kunde välja mellan 25 olika sorters olja och lika många olika sorters smaksatt balsamvinäger och så tappade de upp det på den flaska man ville ha.

Nu står det "stängt tillsvidare" i skylten och jag är så himla sugen på en riktigt god vinäger, har ni några tips på var jag kan köpa det?

Vad har hänt med med "Oil & vinegar"-kedjan?

• Svar på tråden Vad har hänt med "Oil and vinegar"-butikerna?
  • Prinsessan Zelda

det finns väl en sån butik i Farsta centrum (stockholm) ocskå. är den också stängd?

• BlåRosen

Kanske konkurs?..

Kanske håller dom på att göra en "utmätning". Mycket kan det vara..Men oftats så är det konkursförvaltarna som stänger ner butikerna för att gå igenom papper & sånt.. Annars så har inte butiker råd att ha stängt. Det kostar för mycket pengar,,,för hyran ska ju in. Å, utan dagskassor så kan man inte betala några räkningar & hyra..

• Andreas tjej

Jag har redan ringt och abonnemanget är upphört.

Grejen är bara den att lokalerna i Västermalmsgallerian var fortfarande fyllda med grejer (har jag för mig) men hela lokalen är nedsläckt och så sitter lapparna i fönstret.

Har ni några andra tips på liknande butiker?

• BlåRosen

Jadå, TS,, så är det nog som jag befarar. Konkurs..Tyvärr...

• Elina mamman

det finns en sådan affär i farstacentrum.. vid burgerking :D

• Andreas tjej

Elina mamman

jag vet, men jag befarar att den också har stängt. Eller vet du att den är öppen?

• Andreas tjej

Ingen annan som vet...?

• Andreas tjej

HA!

Nu har jag ringt till Farsta centrum och de hade en annan ägare och butiken finns kvar.

Halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!

• Elina mamman

ja jag tänkte precis skriva att det hade öppet i veckan.. :P

Svar på tråden Vad har hänt med "Oil and vinegar"-butikerna?