• Blueblood

Brudar på krogen - gillar känna naken hud?

Ja god lördag mprgon då. Har faktiskt varit ute på krogen en sväng! Var ett tag sedan sist, men i går slog jag och ett par polare till och svängde ett par eller nio bägare.
    Det var en bra afton, inte bara maltmässigt sett, utan så mycket kvinnlig fägring som var samlat på ett och samma ställe har jag inte sett sedan Tylösand-1998 när jag tog på mig mina nya Panos-badbyxor.
    Det var lite dåligt med sittplatser på lokalen, men efter en stund hade vi arbetat oss fram till bardisken och kunde ganska bekvämt stå där och tjöta.
    Självklart var det mycket trängsel framme vid bardisken, så man fick ju stå ganska tätt intill folk.
    Klädd i pikétröja som satt åt på överarmarna var ju en stor del av mina armar "nakna", om man säger så.
    Noterade ganska omgående att när kvinnofolk kom och ställde sig bredvid mig för att beställa så placerade de sin arm ogenerat nära, så att skinn mot skinn möttes. Jag som hade varit inne på krogen ett längre tag hade lite varmare kroppstemperatur än kvinnorna, så det blev en ganska skönt temeraturväxling med den hårlösa, lite svalare och mjukare armen mot min.
    Däremot när det kom killar och beställde så ställde de sig på behörigt avstånd.
    Är det ett "salongsberusningstecken" från brudarnas sid? I början av kvällen när de fått i sig sin första G&T eller cider, och inte mobiliserat sig inför sin jakt, så vill de typ först "värma upp" genom att känna lite killarm och komma lite "in the mood"?
    För jag menar, känselsinnet kan ju inte vara så underutvecklat hos kvinnofolket att de inte känner att de gnuggar mot en annan kropp?
    Ja ja. Ni kanske känner till detta beteende. Berätta gärna hur ni planerar i era tjejgäng hur ni ska gå och stå i baren för att på bästa sätt få mest skinn?

• Svar på tråden Brudar på krogen - gillar känna naken hud?
  • dio

Eller så är det trångt och man bryr sig inte om man råkar nudda, eller stå arm mot arm med en kille eller tjej i bardisken. Många killar däremot har bögfobi och håller sig på långt avstånd eftersom någon kan tro att dom är bög om dom råkar stå arm mot arm med en annan kille.
    Om en kille ställer sig brevid en tjej i baren då? Ser inte han till att nudda hennes arm? jojomen!

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • dio

Eller titta in på dansgolvet. Tjejer står ofta i en ring och dansar, när man går ut ett tjejgäng. En lite överförfriskad kille och glider fam med enligt honom sexiga dansmoves. Han ställer sig mitt i ringen och försöker le inbjudande. Sedan glider han fram till en av tjejerna eller flera och ställer sig och juckar mot deras ben.

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Trancequeen

Som du själv skriver så är det ofta trångt vid bardisken. Jag tror inte att kvinnor medvetet får hudkontakt varesig med andra kvinnor eller män!

• Blueblood

Trancequeen: Visst var det trångt, min stundtals så tunnades det ut och man kunde lätt stå med minst 20 centimeters mellanrum.
    Men tjejerna kanske var utsvultna på närkontakt och ville typ "berusa" sig lite med det?

• Blueblood

Jo, som sagt. Om de skulle misslyckas med att ragga upp nån kille, så vill de i alla fall fixa lite kroppskontakt. Så måste det väl vara?

• Bonanza

Du har inte tänkt tanken att de kanske försökte flörta?

Det är ju ett rätt säkert kort.

1.Se ut en snygg kille.
    2. Råka nudda honom på ett ändå naturligt sätt, så att han lägger märke till honom.
    3. Ge honom ett flirtigt ögonkast.

Score!

Det är lättare att slåss för sina principer än att leva enligt dem
  • Shoegal

Tja, antingen är det omedvetet eller så är det en raggningstaktik. Jag skulle inte ställa mig och gnugga mig mot en killes arm i annat syfte iaf

• Blueblood

Bonanza: OK, de kanske ville ha mig, jag kanske har tappat lite av känslan nu när jag blivit familjefader.

• Bonanza

Blueblood - ja, så är det ju lätt! De var jätteinne på dig, och du bara nobbade dem, gick hem till frugan och skrev en tråd på FL om det. Stackars tjejer!

Det är lättare att slåss för sina principer än att leva enligt dem
Svar på tråden Brudar på krogen - gillar känna naken hud?