Brudar på krogen - gillar känna naken hud?
Ja god lördag mprgon då. Har faktiskt varit ute på krogen en sväng! Var ett tag sedan sist, men i går slog jag och ett par polare till och svängde ett par eller nio bägare.
Det var en bra afton, inte bara maltmässigt sett, utan så mycket kvinnlig fägring som var samlat på ett och samma ställe har jag inte sett sedan Tylösand-1998 när jag tog på mig mina nya Panos-badbyxor.
Det var lite dåligt med sittplatser på lokalen, men efter en stund hade vi arbetat oss fram till bardisken och kunde ganska bekvämt stå där och tjöta.
Självklart var det mycket trängsel framme vid bardisken, så man fick ju stå ganska tätt intill folk.
Klädd i pikétröja som satt åt på överarmarna var ju en stor del av mina armar "nakna", om man säger så.
Noterade ganska omgående att när kvinnofolk kom och ställde sig bredvid mig för att beställa så placerade de sin arm ogenerat nära, så att skinn mot skinn möttes. Jag som hade varit inne på krogen ett längre tag hade lite varmare kroppstemperatur än kvinnorna, så det blev en ganska skönt temeraturväxling med den hårlösa, lite svalare och mjukare armen mot min.
Däremot när det kom killar och beställde så ställde de sig på behörigt avstånd.
Är det ett "salongsberusningstecken" från brudarnas sid? I början av kvällen när de fått i sig sin första G&T eller cider, och inte mobiliserat sig inför sin jakt, så vill de typ först "värma upp" genom att känna lite killarm och komma lite "in the mood"?
För jag menar, känselsinnet kan ju inte vara så underutvecklat hos kvinnofolket att de inte känner att de gnuggar mot en annan kropp?
Ja ja. Ni kanske känner till detta beteende. Berätta gärna hur ni planerar i era tjejgäng hur ni ska gå och stå i baren för att på bästa sätt få mest skinn?