-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Spelar du Betapet?
-
Ja!! Älskar betapet. Självklart UTAN fusk, vad är vitsen annars? Ingen match då ju.
-
ja, utan fusk.. Viste inte ens om att man kunde fuska
-
Visste inte heller att man kunde fuska förrän för ett par veckor sen då nån här påFL sa att man kunde det. Skittrist i såna fall, hur kul är det att spela mot nån som har programmet så dom jättenkelt bildar ord liksom. Nej, blä.
-
Jag har märkt att det är JÄTTEMÅNGA som fuskar. Nästan alla som man spelar mot som har ranking 1500 eller mer lägger skitkonstiga ord som de inte ens själva kan förklara vad de betyder. Om man inte vet vad något betyder - hur vet man då att det är ett ord?
-
hmm har själv ranking över 1500 och fuskar inte, men känns ju sådär att spela ett spel som alla tror man fuskar i kanske hmm....
-
självklart utan fusk och har rating över 2000
-
Blev så besviken när jag insåg att det gick att fuska. Betapet tappar så mycket på det och jag tycker inte det är fullt så roligt längre...
-
Lite konstigt är det att detta fusk program går att ladda hem på
svenska scrabbelförbundets hemsida borde inte finnas alls på deras sida tycker jag... -
Spelar på Ordspel om jag spelar, fast jag scrabblar mest IRL (in real life). Det är skojsigast tycker jag!
Programmet som finns på scrabbleförbundets hemsida kan man ha stor användning av när man scrabblepluggar och meningen är så klart inte att man ska använda det som "fuskprogram", så jag tycker det är jättebra att det finns där.
Tycker självklart också det är jättekasst när folk fuskar men det är egentligen bara att kolla in folks rating - ratingen visar vilket motstånd du får oavsett om den personen fuskar eller inte (om personen fuskar för jämnan vill säga).
-
Jag spelar oxå utan fusk, visste inte att det går att fuska i det spelet.