• UNDERVERK

105 dagar kvar till Julafton!!!

Å jag längtar!!!
    Knäpp?? Nja, inte det va??
    Längtar efter baka lussebullar o peppar kakor, strosa runt på stan och handla julklappar (även fast det oftast blir i sista minuten)
    klä granen, julpynta och bara känna doften av JUL!!
    Musten och den goda skinkmackan

LÄNGTAR!!!

• Svar på tråden 105 dagar kvar till Julafton!!!
  • Tigerunge

Jag med Köpte första julklapparna för två veckor sen

• Weiring

Ja visst längtar man. December är utan konkurans den bästa månaden på året. Blir lycklig bara jag tänker på det

• Sarah å Leia

Nästan klar med lillans julklappar här (inbillar jag mig iaf)
    och har varit det ett bra tag

• Skrinda

Köpte första julklappen för 2 månader sedan

• josmoel

Vill att det blir jul fort!!!
    Har redan köpt de flesta julklapparna, men det brukar tillkomma några mot slutet!
    LÄNGTAR!!! .
    Tänk er att få städa o pynta, klä granen, baka, griljera skinkan osv osv osv.
    Åhhhhh, om dagarna kunde rusa fram mot första advent ändå

• tezz85

jag och min sambo köpte första julklapparna slutet v augustio och 2 till början av september.. jag har alltid älskat julen den har alltid varit en stor dag i mitt liv och är fortfarande...

• Itis

Du vet väl att det är nästan grymt av dig att nämna julmust och skinkmacka här där gravida sitter och läser! *skrattar*...är inte sugen på något, FÖRUTOM dessa saker numera! Haha. Sillsalladen är i och för sig väldigt lockande också!

Jag är helt tokig i julen, längtar som en fåne!

• AnnMarie

Åh längtar jag också. Men jag har inga julpynt att sätta upp de förstördes i branden för någon vecka sedan Så jag måste köpa nytt.. Annars är julen underbar.

• minängel

nä fy, påmin mig inte om julen redan. Blir bara stressad när jag tänker på alla julklappar som vi inte har pengar till.

Fast i år blir det inte lika många presenter o köpa som tur är. Vi vuxna ska dra lott o köpa en present var till en person (för en viss summa). Så man inte behöver köpa till alla. Men till barnen får man köpa hur många man vill.

• josmoel

AnnMarie: Stackars dig .
    Allt som man haft fina minnen till bara borta!
    Usch!
    Hoppas du hittar fina nya saker att pynta med!

Svar på tråden 105 dagar kvar till Julafton!!!