kan en spindel drunkna??
ja frågan ser ni?
ja frågan ser ni?
Hm.. jag dränkte en igår och drunkna.. ja.. det borde den väl kunna
för den dog i allafall...
(den attackerade mig och därför dränkte jag den)
Brukar inte dränka djur annars...
ja för hittade en i köket och stack ner i diskhon ocg jag spolade både kallt och kokande vatten på den..
jag har hemsk spindelfobi, e ensam hemma så jag får ju panik.
Ja, du kan vara lugn. De kan drunkna.
Jag spolar också hett vatten över spindlar i diskhon *skäms* Tror de dör av det varma vattnet. Jag har också spindelfobi...
Ja det kan de. I min tvättkällare har jag en vask och där brukar jag låta det stå några cm vatten. Då kryper spindlarna ner där och sen kan de inte ta sig upp och så drunknar de. Låter hemskt jag vet men men...
Jag såg förresten ett program på typ National Geographic el liknande igår. Det handlade om The explorers club som skulle få en ovanlig buffé serverad, bl.a. friterade spindlar. Då lade de stora spindlar (tarantlar eller vad det heter), levande alltså, att marinera i konjak i 20 min. Sen doppades de i frityrsmet för att sedan friteras. Läskigt värre!
inte min trad ser jag - usch for o dranka spindlar
det låg en druknad i min hunds vattenskål i morse. jag vet inte om den levde men den såg rätt död ut. funderade ett tag på återupplivningsförsök men det slutade med att jag spola ner den i vasken
tack för era svar än så har jag inte sett den.. så den e nog död . men jag överdriver nog lite med har hällt lite varmt vatten då och då för sökerhets skull....
usch jag ryser.. skulle ju äta frukost förut hade lagt upp en rejäl portion med fil och flingor men slängde det för tappade aptiten.