• Andy 79

30 års present?

Hej!
    Min bror fyller 30 år nästa helg. Han kommer inte på nåt han önskar sig och här står jag utan den blekaste aning om vad jag ska köpa. Saken är ju inte lättare eftersom han inte har så många intressen och hobbys, någon som har nåt bra tips?
    MVH Andy!

• Svar på tråden 30 års present?
  • Fred

Av min sambo fick jag 1 timmes helikopter lektion, flyger från bromma. 30 min teori och en hel timmes flygning..

kan ju vara en idé...

4500:-

en annan najs grej var en keramisk kniv, en kniv gjord av någon special keramik, lövtun men super vass håller skärpan i flera år. dock något skörare än en vanlig kniv.

2000+

espresso masikn...

xbox360 konsol..

en kasse bög tidningar?

:D

• luffilu

15 rosor och en spegel, billigt å bra.

• robronja

xbox 360 fick jag...perfekt till att koppla blöjbyte o gnäll 

• Frippe76

min sambo gav mig 4 säsonger av SIMPSONS älskar den serien:)

• Benganfans

en shyst wiskey typ en 16 årig eller en 12 årig skotsk från ila eller höglandet skulle jag rekomendera sen nån shyst ciggar till det som han kan sitta och njuta med.

• kontirio

Silversmycken för hårdingar, en tatuering, en makeover på ett spa, ett par timmars råspö på något lokalt thaiboxinggym, ett par timmar på skjutbanan, ett tandemhopp, presentkort på IKEA.. the sky is the limit!

• Pappa80

Har han kåk? Brukar finnas massor av saker att köpa till det, allt beroende på prisklass. T.ex. gör det själv böcker, byggmaterial, inredningsprylar m.m.

• SkåneP

Bah länken funkar inte, jaja, 30-årig Glenfiddich försökte jag länka till i alla fall...

Svar på tråden 30 års present?