• Nilla

CSN

Gick i dag in på min csn sida för att se så att det är den 25 nästa bidrag kommer eftersom jag redan fått utbetalning en gång tidigare denna terminen.
    Döm öm min förvåning när där står att Datum för periodens första utbetalning är inte fastställd. Läs mer under Hjälp.What???Hoppas att det bara är ett data fel hos dom...

• Svar på tråden CSN
  • Snuttisen18

Hej!

Har du fått någon utbetalning efter att skolan har startat för dig??? För då ska det stå ett datum då det var utbetalt, och sen kommer utbetalning nr 2 denna terminen sista bankdagen i månaden d.v.s den 29september...

Maria

• Pikku Enkeli

CSN krånglade för mig förut idag, det var helsnurrigt på nätet, så det kanske var datafel..

För mig är det alltid den 25e eller närmast föregående bankdag som jag får CSN, är inte det samma för alla?

2006-07-08 För evigt..
  • BabyJia

jag får oxå pengar den 25:e...hänt att jag fått den 24:e nån gång oxå. men aldrig så sent som 29:e.

• Shoegal

Första utbetalningen brukar ju komma 5 dagar efter man gjort studieförsäkran. Har man inte gjort studieförsäkran brukar det stå att datum ej är fastställt. När 1a utbetalningen efter studieförsäkran är gjort brukar utbetalningarna därefter vara runt den 25e.

• Pikku Enkeli

Men TS har redan fått en utbetalning denna termin, så studieförsäkran lär vara lämnad för ett bra tag sen..

2006-07-08 För evigt..
  • Shoegal

Ahaa, det missade jag Ops, my bad.

• Nilla

Får nog ringa csn när jag kan för det står fortfarande samma på nätet.Nån som fått utbetalning en gång redan denna term,inen som kan kolla sina sidor på csn.se och se om det står samma kanske?

• Moster S

På min står det utbetalning den 25:e...

• Nilla

Jaha ja jag får väl ringa csn...

• Snuttisen18

Hej hej igen...

tänkte bara rätta det jag skrev igår, fick min första utbetalning av csn igår och det står det även på mina sidor på csn:s hemsida om jag loggar in. men sen stämmer inte det jag skrev igår att jag får den sista bankdagen utan är ju givetvis den 25:e eller närmsta bankdag om den 25:e infaller på en helg precis som för alla andra... fel av mig...sorry om det har gett funderingar hos många...

• Nilla

Jag var inte registrerad på komvux,har blitt klydd eftersom jag gigfte mig i somras=)Tack iaf för hjälp

Svar på tråden CSN