Hur ska jag få hunden att sluta bajsa inne!?
Jag håller på att bli tokig snart! Vi har två Jack Russell-terriers. Den en är 15 mån och den andra 8 månader. Den första har det aldrig varit nåt problem med vad gäller bajs inne. Men den yngsta...
När vi först fick hem henne bajsade hon inne nästan varje natt. Detta trots att hon bajsat innan man gick och la sej. Och det var ju lagom trevligt att vakna av den lukten mitt i natten *blä*
Det gick rätt fort att få henne rumsren på kissbiten, men bajsningen funkar inte alls. Ibland kan man vara ute hur länge som helst med henne och det verkar som att hon "glömmer" bajsa. Sen kan man vara inne ett par timmar, och vips kommer den där stanken igen. Och det känns ju kul när man mår illa lite till och från fortfarande. Hon säger aldrig till när hon behöver gå ut, vilket hanen börjat lite smått med.
Jag börjar bli såååå less på henne nu. Hon har varit en lite strulig ända från början, väldigt osäker och vill inte äta ibland utan står bara och tittar på matskålen och sen på oss.
HJÄLP! Jag vet snart inte vad jag ska ta mej till. Att mitt tålamod dessutom är obefintligt sen jag blev gravid hjälper ju inte direkt =(