förätt: nåt lättare, kanske laxpate med en liten klick romsås på en liten salladsbädd??? går att förbereda....
huvudrätt: potatisgratäng med massa grädde=) rödvinssås alternativt nån slags svampsås, nåt slags kött typ entrecot, tjölknöl eller liknande som går att förbereda..samt blåbärsoch rödlökschutney....SÅ himla gott!!!
tips! gå in på google och sök på leilas mat så har hon i ett avsnitt gjort kantarell potatisgratäng, rödvinssås och entrecot. det är det godaste jag ätit i hela mitt liv. helt allvarligt alltså.
rödlökschutney gör man med ingredienserna, farinsocker, lite vanligt socker, balsamico vinäger,(röd) blåbäroch liiite vanligt socker samt tunt skivad rödlök låt detta puttra ihop en bra stunde tills dte blir tjockt. detta är kanongott och kan förberedas och bara värma på tills dte blir ljummet.
mmmmm jag skulle blivit såå impad om nån bjöd mig på denna mat, mkt godare än på restaurang!!!!
och panacotta är ju huur gott som helst...speciellt med björnbär som är marinerade i finrivet limeskal och socker!!!!