• Pinja

HJÄLP!!! Behöver pris på stulen Louis Vuitton-väska

Hej!

Fick nyss sms av min mamma att hon blivit bestulen på sin LV-väska på tågstationen i Rom. Hon ska göra polisanmälan och behöver veta vad den är värd (hon har fått sin i present). Nån som vet vad en Damier Canvas Saleya MM (city bag) kostar?!

• Svar på tråden HJÄLP!!! Behöver pris på stulen Louis Vuitton-väska
  • Pinja

Hittade väskan där (därav det exakta namnet), men inget pris...

• Konvaljen

hm, bästa tipset är väl att ringa en butik och fråga, finns ju en Louis Vuitton på biblioteksgatan i Sthlm.

• Fiaflopp

Men gumman då,fy för sådana!!!
    Hittade du priset eller ska jag ringa någonstans åt dig?

• Fiaflopp

Åh,såg nu att du fick hjälp...

• Pinja

Hej Floppan! Fått hjälp och snabbt! Så tacksam.

Var inne på 'Other countries' på LV-sidan, ingen e-shopping så därför hittade jag inget pris. Rom är ju inte precis känt för att vara en 'säker' stad vad stölder beträffar... eller ja, man kan väl vara rätt säker att man blir bestulen eller åtminstone utsatt för försök...

Mina föräldrar var på väg till Neapel med tåg. Min pappa har haft en stroke för flera år sedan och har fullt upp med att klara sig själv så mamma får ta hand om allt bagage. Tre snygga och prydliga tjejer hade hjälp dem med väskorna ombord på tåget och drog med nämnda väska innehållande pass och 800euro kontanter... Fattar inte varför de hade så mycket cash på sig när de har kreditkort... Och mamma vill alltid tro gott om alla... Jag är så arg och ledsen för deras skull. Hoppas bara att de kan lägga det bakom sig så att inte hela resan blir försörd.

• Fiaflopp

Nej men fy fasen så FRÄCKA folk är,helt djävla otroligt rent ut sagt!!!
    min vän...

Svar på tråden HJÄLP!!! Behöver pris på stulen Louis Vuitton-väska