• Anonym (ensam)

ensam kille utan vänner

Någon med bra tips!

Är en kille i 30 årsålder, har jobb och lägenhet. Men har inga vänner, har tappat bort dem. Jag har bara en syrra som jag ser någon gång då och då och föräldrarna förstås.

Är lugn till personligheten och är inte ut och festar. Jag brukar vara på bio och ut på olika evenemang. Trivs nog bra singel men tycker nog att jag saknar någon ändå.

Öppen för olika förslag.

• Svar på tråden ensam kille utan vänner
  • Tös

Hur menar du då tips? Alltså vad du skall hitta på för att skaffa tjej eller vad är igentligen grundproblemet? Hänger du med i mitt virrade tänk?

• Anonym

ute efter vänner tror jag tös
    om läser rubriken

• gulllis

oj skulle inte bli anonym
    men det bjuder jag på... hihi

• Anonym (kille)

Tjena, jag brukade lira mycket datorspel osv, gick med i klaner i spelen (man behöver inte vara särskilt bra) och fick massor med "riktiga" vänner. vänner som jag fortfarande umgås med och som är helt normala snubbar.

iallafall ett tipps.

• Dino78

Tja...vännerna som du tappat, kan du inte leta reda pådom igen? Låter ironisk men jag menar det inte så! Eller har dom flyttat från stan du bor i?

Börja gå på fotboll eller hockey, då träffar du folk.

Ta nån kurs av något slag?

Köp en hund och börja gå ut med.

Sätt in en annons, man kan annonsera efter vänner likaväl som partners.

Chatta på nätet...

DIF i själ och hjärta
  • Kalle74

Skicka ett pm till mig så kan vi tjöta på msn. Vänner kan man aldrig för mycket av ;)

• Mamma 85a

Hejsan Jag söker en killkompis (bristvara på sådana) Vart bor du?

• Anonym

Först och främst måste du nog tänka igenom vilken typ av vänner du vill ha. Sätt in kontaktannonser i tidningar, leta på nätet, gå med i nån förening osv.

• Anonym (ensam)

Jag söker efter vänner, men en tjej skulle jag gärna vilja träffa en dag. Bor inte på samma ort som min gamla vänner. Är ingen sportig typ och skulle inte vilja ha en hund. Jag vill inte gå en kurs eller sätta ut en annons, men att börja chatta är väl ingen dålig ide´

Vad är en vän för mig? Någon man träffar och umgås med. Delar livets glada och sorliga stunder med.

Svar på tråden ensam kille utan vänner