Äta marinerad vitlök, oliver etc ur lösvikten?
Vad tror ni om det? Ni vet de där små delikatessbarerna på Hemköp etc där man kan köpa allehanda godsaker inlagda i olja. Är det bakteriefällor eller dör de små rackarna i marinaderna?
Vad tror ni om det? Ni vet de där små delikatessbarerna på Hemköp etc där man kan köpa allehanda godsaker inlagda i olja. Är det bakteriefällor eller dör de små rackarna i marinaderna?
Sånt köper jag jämt! Och jag mår bra! Det står ju i ett "kylskåp" dessutom säljer det så bra att det aldrig hinner ligga länge (säger hon som själv jobbar i affär med deras godsaker)!
jag köper och äter också! Smaskigt ju..
Mmm, jag åt sånt min förra graviditet. Det är ju så himla gott! Men idag när jag stod där fick jag plötsligt kalla fötter... Tar gärna emot fler svar!
Om det känns så så köp det i burkarna i stället! Så slipper du undvika bakterierna. Finns de flesta smakerna (dock ej favisen parmesan). Är själv inte gravid men åt när jag väntade gossen.
Ölkorv i lösvikt då?? Eller ölkorv över huvudtaget? Åt några ida o kommer göra de i forts. ibland, tror inte de är nån fara..