• Nallem­ajatje­jen
    Äldre 12 Sep 21:38
    8480 visningar
    9 svar
    9
    8480

    Någon som har tips på aktivitet till tjejkväll hemma?

    Vi ska vara hemma. Så gott som alla dricker inte alkohol och vi vill inte ha sexleksaksparty. Någon som har något tips på vad man kan hitta på?


    Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • Svar på tråden Någon som har tips på aktivitet till tjejkväll hemma?
  • Äldre 12 Sep 21:39
    #1

    sminkparty, klädparty, spelkväll, karaokekväll...

  • lajjal­o
    Äldre 12 Sep 21:40
    #2

    pyssla! gör egen tvål, stöp ljus.
    eller spela spel i lag, tex alfapet eller tp.

  • fröken Anna
    Äldre 12 Sep 21:41
    #3

    Hade "tjejfest" i helgen och vi spelade "singstar" (tror jag det hette) på play-station. Helt sjukt kul!!! Vi kom aldrig iväg på krogen utan sjöng som galningar till sent in på natten.

    Det är inte så dyrt längre faktiskt, så om man inte har eller kan låna av någon kan man faktiskt köpa ett ihop.

  • Äldre 12 Sep 21:56
    #4

    Titta på film! Såna där som man älskade som tonåring, typ Cocktail och Dirty dancing.


    DIF i själ och hjärta
  • Äldre 12 Sep 21:57
    #5

    Beställ hem chokladprovning *mumma*

  • lajjal­o
    Äldre 12 Sep 22:14
    #6

    decembermamma: hur gör man det, var kan man boka det hemma?
    från en med grav-cravings....

  • Äldre 12 Sep 22:44
    #7

    Ska vara ärlig det är ngt jag drömmer om i present. Min klasskompis fick det av sina tjejkompisar i 30-års present då kom det hem en tjej med massssa choklad som man fick smaka på. Hon sa att det är bara att söka på chokladprovning på internet finns små firmor i dom flesta städer som besöker en hemma med sånna roliga jippon för "chokladkåta" tjejer

  • Nallem­ajatje­jen
    Äldre 13 Sep 18:49
    #8
    lajjalo skrev 2006-09-12 21:40:53 följande:
    pyssla! gör egen tvål, stöp ljus.eller spela spel i lag, tex alfapet eller tp.
    Göra egen tvål tycker jag lät kul....
    Vad behöver man för att göra det?
    Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • lajjal­o
    Äldre 13 Sep 20:43
    #9

    panduro har allt du behöver, det är super-lätt!
    gå in i deras affär (på kungsgatan om du bor i sthlm), eller beställ från deras hemsida!

Svar på tråden Någon som har tips på aktivitet till tjejkväll hemma?