• pragnent

Konstant sug i magen?

Hej!

Är det någon mer än jag som har konstanta hunger-sugningar i magen? Kan det vara magkatarr? Fast jag har ingen halsbränna...
    Det kan omöjligt vara riktig hunger då jag kan känna detta direkt efter en stor måltid. Det är en så irriterande känsla! Någon mer som har detta eller vet vad det är?

• Svar på tråden Konstant sug i magen?
  • Miche

Japp nyss ätit lunch och det suger som bara den i magen, det är antingen att må illa eller suget som gäller här.

• soome

du har nog antagligen magkattar! prova samarin el losec.

• pragnent

Tack för era svar!

Ja det är antingen illamående eller sug. Undrar om det eventuellt kan vara blodsockret? Soome, kan det vara magkatarr även om det inte gör ont eller halsbränna?

• soome

absolut , har själv haft så, funkar jätte ra för mej med samarin!!! kramis

• fröken april

Nej jag tror bara att det är gravsymtom, sådär är jag oxå, magen känns full men ändå tom, konstigt!½!!

• pragnent

Ja, mega konstigt! Ha, ha! Men det är ändå värt besväret! Kram till er allihop!

• soome

tyckte det lät som magkatarr först ,men när du säger du är gravid , vet jag faktiskt inte, kan ju va det ändå?

• soome

tyckte det lät som magkatarr först ,men när du säger du är gravid , vet jag faktiskt inte, kan ju va det ändå?

• soome

• soome

• Dillen

jag känner samma sak mer och mer. Är i vecka 21 =/. Så frustrerande att aldrig känna sig nöjd i magen :(

• Socialen

Kanner ocksa sug, lite mittemellan hunger och illamaende typ. Ar i femte veckan.

• Hatter

Jag ligger också mittemellan hunger och illamående...har dessutom halsbränna. Känns riktigt jobbigt. Vet inte vad jag ska äta för att må ok?

• Hatter

Glömde säga att jag är i vecka 23

• AJW

Her är en till som har varit VRÅL hungri och känner suget från magen konstant - oxå när jag precis har ätit.... Har inte mått illa en enda dag, och tänker bara på mat - men inte allt får jag ner - kött är bläää - men allt med mjölk, fil, frukt, bröd och kex åker direkt ner...

Bara lite trist att det så går så fort upp på vikten, men kanske inte så konstigt..

Svar på tråden Konstant sug i magen?