split ender?
Tänkte fråga ifall någon provat split ender från tv-shop? Funkar den? Har jätteslitet hår men vill samtidigt verkligen inte klippa av det..
Tänkte fråga ifall någon provat split ender från tv-shop? Funkar den? Har jätteslitet hår men vill samtidigt verkligen inte klippa av det..
Vad är det för något?
Nån grej man drar genom håret som ska klippa av bara den skadade delen av håret eller de kluvna hårtopparna...
efterlyser nån frisör som kan svara om det kan funka. jag gissar på att det är humbug
Hur ska den där grejen kunna veta det? Om du går till en frisör däremot så kan de ju klippa bort det slitna.
Jag tror nog inte att det funkar. Tyvärr är nog det bästa att gå till en frisör och klippa bort det som behövs. Då får ju håret en chans att komma igen och det kommer att bli fint igen. Lycka till!
Jo. Det är nog bättre att gå till frissan. Men det hade ju vart bra om den funkade...
Jag klipper mig själv. Sätter upp håret, tar slinga för slinga & klipper bort dom kluvna topparna enbart. Alltså bara några millimeter varje gång. Blir perfekt. Hatar att gå till frisören, jag sparar till långt hår igen & där klipper dom alltid av mig 10-15 cm även om man ber om en toppning så då gör jag det hellre själv, slipper man börja om med att spara direkt efter - känns segt att bara få det ½ cm längre om året liksom