• Nathalie009

Infektion/irriterad livmodertapp, nån, erfarenhet??

Var hos barnmorskan idag o kollade eftersom d kommit liiite blod efter några gågner vi haft sex så tänkte lika bra o kolla va d e.. då sa hon att d kan vara någon infektion lr bara irriterad ilvmodertapp, någon som haft så o vad d innebär? hon gjorde ett klamydiaprov för att utesluta d så nsäta vecka om jag inte hört nått ska ja beställa tid hos läkare där.

Tänkte kan man bli gravid fast man har infektion? eller irriterad livmopdertapp .. :S

• Svar på tråden Infektion/irriterad livmodertapp, nån, erfarenhet??
  • evaviola

jag har haft inflamerad livmoderstapp. Fick tabletter för det och det gick över. Är idag gravid och hade inga problem att bli det heller. Gjorde hon en undersökning på dig?

• Nathalie009

okej ne d gjorde hon tien var på ungdomsmottagningen men de hann inte göra d d va så mkt folk :) men men får vänta en vecka anansr ringa o få tid till läkare.. jobbit o vänta bara men ja ahrn ju inga besvä ahr inte ont lr så .. så ja vet inte?

• evaviola

Ungefär samma symtom som graviditet. Hade en molande värk som blev starkare o starkare, värken gick ut i ryggen. Tyngdkänsla i underlivet, kraftigare flytningar.

• Nathalie009

kan man bli gravid under tiden man har det:S jag tror d e d jag har men endå inte har itne ont lr så bara kommer lite blod efter ja har sex oftast... :S

• stjernan

Hej!

Jag har haft infektion i livmodern. Gå till gyn och bli undersökt. Har man en infektion i livmodern är nog chansen att bli gravid rätt liten. Ägget ska ju kunna fästa i livmodern när det blivit befruktat, det går troligtvis inte så bra om den är infekterad. Om du inte har ont borde det inte vara en infektion.

• Nathalie009

efftersom jag itne hade ont kanske itne BM tyckte d var nödvändigt med en undersökning just nu utan att ja kunde vänta o kolla först om d är klamydia..vilket ja e 99% säker att d inte är..

Svar på tråden Infektion/irriterad livmodertapp, nån, erfarenhet??