• Tinygirl

Bra och billigt skötbord?

Vill ha tips på bra och rymliga skötbord,till billiga priser.Men inget badkars skötbord.Men det får gärna vara kombinerat m skåp/byrå el dyl.På nätet helst så man kan beställa,bor i småstad m en barnaffär finns inte så mycke att välja på.

• Svar på tråden Bra och billigt skötbord?
  • LinTra

Ikeas sniglar är perfekt tycker jag. Jag har satt upp tyg runt så inte alla behöver se allt kraffs jag lagt under.

• Emeliee

Köpte Nicolai på Jysk, har visserligen inte använt det än men det är verkligen jättefint och står stadigt. Kombinerat skötbord/hyllor/byrå så man kan dela på det efter "sköt-tiden"...
    Njae...så billigt är det väl inte precis, men fyller många funktioner =)

• missteddy

det på ikea kan man bara använda till barnet blir 12 månader tyvärr

• Tinygirl

emeliee det va ju skit snyggt!!

• Emeliee

Tinygirl: Jäpp...det är superfint, fick tyvärr inte se det uppsatt i butiken och trodde det skulle vara lite sisådär kvalitet på det men det verkar verkligen vara kanon.., inte det minsta rickigt =) Jag älskar vitlaserat trä så det är bara ett + =)

• missteddy

sängen i samma serie är väldig snygg med

• missteddy
    Emeliee skrev 2006-09-13 21:39:31 följande:
    missteddy: mmm..den e superfin, så den har jag också köpt..=)
    jag har den och sonen tycker nu att jag har köpt en konstig säng för den är väldigt bred men inte så lång!( han ligger tvärsöver)
  • atelli

Vi gjorde ett eget skötbord av en halvhög bokhylledel och sen snickrade mannen en skötdel som skruvades fast uppepå.

Det är kanon att ha alla kläder i hyllan under, den har dörrar så det ser städat o fint ut på utsidan!

Sen köpte vi en sån uppblåsbar skötbädd på IKEA och blå plastbyttor som hängs på utsidan av skötbordet.

Billigt o mkt praktiskt. Vet inte var vi ska göra av stora killens kläder nu när "tvåan" kommer...

Svar på tråden Bra och billigt skötbord?