Gravidfotografering
Någon som tagit foto på gravidmagen hos fotograf? I vilken vecka var ni i då??
Någon som tagit foto på gravidmagen hos fotograf? I vilken vecka var ni i då??
jag undrar också, så jag puffar upp den här tråden!!
Undrar också vart i sthlm området de finns en bra fotograf??
Jag ska fotas på Fotografica i Norrköping. Det kostar 300 för själva fotograferingen. + 200 per kort. Men vet inte riktigt hur länge man ska vänta.. väntar man för länge kanske det blir för sent. Men vill ändå att magen ska vara stor på bilden.
Jag har har fotat hos en fotograf, det var i v23 och i v36... V23 blev bäst för då var magen lagomt stor, i v36 så var magen så himla stor att det ser läskigt ut. Min sambo är fotograf så självklart så fick han fota.
Jaha för jag är i v.30 nu men tycker att magen är för "liten" Tänkte vänta tills v.35 men det kanske är för sent???
puffar upp den här tråden!!!
Vart i sthlm kan man hitta en bra fotograf för att fota gravidmagar???
Har en gravidtidning hemma där dom gör reklam om en fotograf i Stockholm som gör gravidfoto. Det heter Kickifotograf o ligger på Erstagatan 20, Stockholm
www.kickifotograf.se, kicki@kickifotograf.se
Nathiz, åh, tack! Jag fick tips om henne av en tjej här, men tappade bort det. Funderar på att fota mig trots att maken finner det onödigt.
KLart du ska fota dig..ett fint minne=) Jag ska göra det ihop med fästmannen=)
Här i västerås finns det ett ställe som heter porträttstudion och även om vi ska flytta från den här stan snart, så SKA jag åka in till dem o ta kort när det blir så dags. (är bara i v. 12+4 än så inte så mycket att ta kort på) De hade nämligen så fina kort i sitt fönster att jag bara kunde stå o titta på dem i evigheter. Och då inte bara på gravidmagar utan överhuvudtaget.
Nathiz
tack för adressen.. sett den adressen förut här inne på fl men hittade den inte nu. Så tack!!
Hoppas bara de inte är allt för dyrt...
Här i Norrköping skulle dom ta 300 för själva fotograferingen..
sen ca.200 :- per kort beroende på hur stor man ville ha
Jag ska dit nästa vecka då jag är i v.31=)
Jag mailade dit och frågade om priset..
hon skulle ha 2900:- och då får man välja 10 kort av de 70 hon tar.
Men jag tycker att de är lite dyrt... eller de kanske inte är de??
Jo det lät lite dyrt! Om man inte vill ha så många kort då?? Vi vill bara ha ett stort.
Jag funderar oxå på å ta kort på gravidmagen. E i v 29.
Nån som vet nåt bra ställe i göteborg?