• Anonym (Ledsen)

Gratis op för olika stora bröst?

Jag har olika stora bröst som verkligen syns, även om jag använder flera inlägg och liknande så ser man skillnad även i lösa t-shirts
    Jag får gå med overallsjackor mitt i sommaren för jag skäms ju annars, och bada ute var det många år sen jag kunde göra.
    Det blev mycket värre efter amning.
    Är den någon som haft samma problem som mig? och kanske fått hjälp med operation?

• Svar på tråden Gratis op för olika stora bröst?
  • Mamman till två

usch vad jobbigt att du mår så dåligt..

min bröst förändrades också mycket efter amning, ena bröstet är en kupstorlek större än det andra.. jag tänker dock inte så mycket på det..

Min väninna fick en bröstoperation betald, men då rörde det sig om en förminskning, det krävdes dock mycket för att hon skulle bli "godkänd" för operationen.

Så jag vet inte riktigt vad man har för utsikter att få en operation när besvären egentligen endast är psykiska.

Du kanske kan höra med en läkare på din vårdcentral eller eventuellt prata med en psykolog nu när du mår så dåligt.

Många kramar till dig & hoppas att du mår bättre snart!

• Anonym (Ledsen)

Tack för din omtanke, jag får väl till slut vända mig till vårdcentralen!
    Egentligen vill jag ju inte operera om det hade gått och dölja på nåt sätt, men det är jättesvårt att hitta bh:ar och sen hitta nåt bra inlägg att fylla ut det ena med.

Svar på tråden Gratis op för olika stora bröst?