• Shagwell

    Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?

    jag bara undrar, ni vet ju talesättet "Från barn & gamla får man höra sanningen" och det ligger nå´t i det.
    Min dotter är för liten för att kunna säga/göra något pinsamt - än....men jag vill gärna höra era små episoder!!!

    Grannpojken kom på föräldrarna när de hade sex, han stannade och tittade en stund, föräldrarna flög ifrån varandra och sade väl nå´t i stil med mamma och pappa kramas, men så satte pojken händerna i sidan och ropade "Jag vet nog vad ni gör och snuskigt är det!!!"

    Eller flickan som i kön puttar bort sin mamma som vill ha en puss med orden "usch nej jag vet vart den munnen har varit" :-0

    Kom igen, dela med er nu!

  • Svar på tråden Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?
  • Monster tjejen

    Skrattar så jag gråter..min dotter har inte hunnit säga något, men det kommer väl.
    Kom igen nu , mer pinsamheter... måste få skratta mer idag!

  • Demona

    Min son är lite för liten för att göra något ännu, men jag kan dela med mig av något jag gjorde som liten.

    Jag var åtta år och var utomlands för första gången. Vi stannade på en bensinmack i Tyskland och min mamma sa; "nu lilla gumman är vi i Tyskland". Jag såg en man som stod och tankade och ville hälsa på honom på hans språk. Jag gick fram till honom och sa(högt och tydligt) "Heil Hitler". Jag hade hört det på TV och trodde det var så man hälsade i Tyskland. Mannen som tankade tittade bryskt på min mamma, som var snabb att sätta mig i bilen igen och åka därifrån.

  • YokohamaNr2

    Också från min barndom men det var min bror som gjorde det pinsamma. Han var ute på stan med mamma och pappa och ser en svart man för första gången, han hugger tag i mamma och säger högt och tydligt: mamma mamma är det där en sån där biltagenare?

    De antog att han menade zigenare men ingen vet varifrån han fick det

  • Piaf

    Min treåriga son svarade på frågan på dagis "vad brukar era föräldrar göra på dagarna" .

    "min mamma brukar gå ner i tvättstugan och träffa fantomen"

    Jag ver ensamstående då och det kändes som något som behövdes förklaras Har ingen aning vart han fick detta från faktiskt.

  • Airam

    Min dotter har inte heller hunnit säga nåt rikitgt pinsamt ännu..Men jag kan också dela med mig av något jag sa som liten.

    Jag var väl kanske 5 år och förljde med min pappa till simhallen. Jag var med pappa i herrarnas omklädningsrum och fick syn på en tjock man. Då skriker jag högt: Titta pappa! den farbrorn har nästan lika stora bröst som mamma.
    Kanske inte jätteroligt men ändå

  • Norsken75

    Jag hade lagt min son för natten (då var han 3 1/2-4 år), gick ut på framsidan för att röka (slutat för många år sedan ).. En granne kommer och håller mig i sällskap, då plötsligt ytterdörren öppnades försiktigt... Jag sa till min son att det var läggdags och att han skulle gå och lägga sig igen..... min son sa.....men mamma, vet du....... att om man pillar i sin rumpa och sen lugtar på fingret så.......luktar det skit.....
    (Jag trodde jag skulle DÖ!!) men nu får du sluta sa jag......    men mamma säger han.... det är sant vill du LUKTA??

    Efter att ha tvättat hans händer och han hade lagt sig kom skrattet, jag kunde inte sluta skratta
    Lille vännen som var på upptäcksfärd


    Även en tusenmilafärd börjar med ett steg
  • Themis

    Demona: Okej du vinner på walk over- det var pinsamt!!!

    Jag tror jag hade dött rakt av bara om jag vore din mamma...

Svar på tråden Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?