Fungerar spanska flugan?
Hej, tänkte överraska sambon med spanska flugan. Vet ni om det fungerar? vore kul med någon som provat. Tänkte beställa från sexigasaker.se
Hej, tänkte överraska sambon med spanska flugan. Vet ni om det fungerar? vore kul med någon som provat. Tänkte beställa från sexigasaker.se
Jag säger som Katie Melua:
"Don't waste my time on spanish fly or roots to chew... because my aphrodisiac is you"
Tror inte att jag skulle bli mer tänd på min kille med hjälp av "kärleksdroppar", men vem vet, det kanske är värt ett försök?
Har en kompis som säger att hon fick orgasm mycket lättare när hennes kille blandat spanska flugan i hennes dricka utan vetskap!
Huvva... jag skulle inte vilja att min karl blandade NÅGOT i det jag dricker utan att berätta det för mig!
Men tala om hur det går, alltid kul att veta!
Alltså de hade provat tillsammans dagen innan och hon var den som köpt det. Så det tycker inte jag var så farligt. Hon blev ju glad iallafall.
jaja, då var det ju inte så farligt.. lät lite otäckt annars.
Jag och en polare delade på en hel flaska en gång
resultatet var.. ingenting alls.
Nä...funkar inte alls! Iaf enligt mitt X. Han försökte med rätt antal droppar och även mer men INGENTING kändes annorlunda. Han kasta resten av flaskan och kallade det för Fusk.
Det är totalt värdelöst. Kan lika väl kasta pengarna i soppåsen.
spanska flugan är ju inget man tar för att man ska få känslan, utan för att öka det som redan finns där..
No no. Vi köpte hem det för skojskull, men tyvärr märkte vi ingen skillnad, så nu står flaskan i badrumsskåpet och är uttråkad =)