• Felicia78

Emmaljunga city jet

Vet att de finns andra trådar just ang denna vagn. Men ingen som skrivit som faktiskt både äger en sådan o har använt sig av den ett tag.
    Så nu efterlyser jag lite åsikter om hurdan den är? Är ni nöjda? Varför?/ varför inte? osv...

• Svar på tråden Emmaljunga city jet
  • Alexia06

Jag äger en inom kort och jag valde den vagnen för att jag tycker att den är grymt snygg!!

• Duckan74

Vad har ni för bil? Fått höra att den inte går in i en Audi A4 tex. Eller, den kanske går in, men inte så mycket får plats då. Vet du nåt om det?

• Felicia78

vi har en saab 9-5 sportkombi aero Så den går nog in...
    Ingen som vill svara som vet lite om vagnen? Ja, mer än att den är snygg, vet ja ju redan

• skogsbär

City Jet har ju inte funnits mer än några månader, så det är nog inte så många som har hunnit skapa sig en korrekt uppfattning om den ännu.

Jag har köpt City Jet - och den står i hallen och glänser och är riktigt snygg... så jag hoppas jag blir nöjd med den! Är ju gjord för att vara anpassad till en storstad, så kanske inte är så bra i Norrlands inland där det faller extremt mkt snö..!

Lycka till!

• drömhus

Jag beställde en cityjet igår och expediten sa, som skogsbär berättar, att den bara funnits sedan typ maj -06, så det är inte så många som hunnit prova den så länge och def inte i snö! Men eftersom den har dubbla framhjul så sa expediten att den är lite jobbigare att köra i snö än 4 hjuliga vagnar. Men jag tänker bara gå där det är plogat, så det ska nog gå bra. Dessutom så tror jag ALLA vagnar är jobbiga att köra i snö.

Det finns redan beg cityjets att köpa på blocket. Varför inte ringa upp säljarna och fråga dom varför dom säljer?

• Ellien

Vi har också en som står och väntar..

vet att det finns en tråd under "Föräldrar" (kan inte hitta den just nu) och där är folk som använder den. Kika där

Svar på tråden Emmaljunga city jet