• Alfons22

Orolig...

Fattar inte varför jag inte ska kunna njuta av att ÄNTLIGEN vara gravid... Är så orolig att testet ska ha visat fel o jag vågar inte testa igen. Är livrädd!!! Att jag inte har några symtom gör mig ju oxå orolig. Önskar jag hade det, så jag fick bevis för att jag är gravid. Kanske är tidigt än, när jag bara är i v.4?

• Svar på tråden Orolig...
  • crazyangel

Vet precis vad du menar..
    Jag har inga goda råd att ge tyvärr.
    Men lite tidigt är det nog för symtom, det kommer.
    Kramar till dig

• bamsefan

Förstår precis vad du menar.Man vågar inte riktigt.Har också tänkt testa igen men 3 tester på olika dagar borde va förlitliga.
    Jag tror bara att vi måste slappna av........lättare sagt än gjort.

• Bispan

jösses, stora gratulationer!!!

• Bispan

Till att du är gravid alltså, inte att du oroar dig.

Testet har INTE visat fel!!

• Kusin Knase

Alfons, när försvan dina symtom då? Mina har förrvunnit helt idag, dagen före test. Känns _inte alls_ bra. Trodde att proggissymtomen skulle övergå i gravsymtom om man vore gravid och att man blödde ut symtomen annars, så att säga. Nu vet jag varken ut eller in.

• Alfons22

Kusin Knase: Mina symtom försvann väl aldrig för jag har väl aldrig haft några så. Men nu börjar brösten ömma o jag känner mig illamående av o till. Har testat igen oxå, så jag börjar nog fatta att jag verkligenär gravid!!!

• Kusin Knase

Men Alfons, du hade väl symtom av proggisarna? Kan du minnas hur det var när det övergick i (obefintliga) gravsymtom?

• grynis

Grattis
    Försök att inte tänka så mkt. på symtom...själv har jag, idag, gått in i v. 15 och har mått precis som vanligt hela tiden, förutom att jag varit lite tröttare än vanligt kanske och pytteöm i brösten. Har hunnit vara på 3 vul redan så jagVET att jag faktiskt har en livlig liten krabat där inne trots att jag inte känner mig gravid. Men jag har varit grymt nojig jag med pga av avsaknad på grav.symtom.
    Lycka till!!
    Kram

• grynis

Förresten är jag inte ens öm i brösten längre...det avtog då jag slutade med progesteronvagitorierna i v. 12)....men symtom ska man inte stirra sig blind på. Försök att njuta nu . Det ska jag försöka göra

Svar på tråden Orolig...